اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندر بوشهر مطرح کرد:

برخورد قانونی با سرویس‌های متخلف مدارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندر بوشهر گفت: همه خودروهایی که به جابجایی دانش آموزان می‌پردازند موظف به رعایت ظرفیت استاندارد سرنشین هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پلیس راهور طبق قانون با راننده متخلف برخورد می‌کند.

برخورد قانونی با سرویس‌های متخلف مدارس
عبدالرسول رمضانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: کارگروه ساماندهی سرویس‌های مدارس بندر بوشهر با حضور نمایندگان سازمان تاکسیرانی و سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندر بوشهر، نماینده فرمانداری و نماینده پلیس راهور و به ریاست سازمان آموزش و ‌پرورش بوشهر برای تعیین و ابلاغ ضوابط مورد نظر تشکیل شد.
وی افزود: خودروهایی که مورد تأیید این کارگروه باشند ( اعم از تاکسی و غیر تاکسی ) دارای برچسب مخصوص هستند و ما از خانواده‌ها می‌خواهیم که برای رفت ‌و ‌آمد فرزندان خود به مدرسه انحصارا" از این خودروها استفاده کنند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندر بوشهرگفت: رانندگانی که مایل به جابجایی دانش آموزان هستند باید توسط مدیران مدارس به شرکت‌هایی که سازمان تاکسیرانی بندر بوشهر تعیین کرده است معرفی شوند و در صورت تأیید صلاحیت، مجوز فعالیت را دریافت می‌کنند.
رمضانی خاطرنشان کرد: همه خودروهایی که به جابجایی دانش آموزان می‌پردازند موظف به رعایت ظرفیت استاندارد سرنشین هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، پلیس راهور طبق قانون با راننده متخلف برخورد می‌کند.  
مدیر عامل تاکسیرانی بوشهر تاکید کرد: دانش آموزان برای رفت و برگشت به مدارس از سرویس های مجاز استفاده کنند و خانواده‌ها نیز این موضوع را مد نظر داشته باشند.
وی اظهار داشت: به منظور تامین امنیت دانش آموزان برای رفت و آمد به مدرسه، خانواده‌ها باید از سرویس‌های مجاز بر ای فرزندان خود استفاده کنند.
رمضانی تأکید کرد: خانواده‌های دانش آموزان فرزندان خود را به سرویس‌های مجاز بسپارند تا از بروز اتفاقات ناخوشایند مبنی بر سرویس دهی خودروهای غیر مجاز جلوگیری شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول