اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر صورت گرفت؛

افزایش 11 درصدی کرایه سرویس مدارس در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر نرخ کرایه سرویس مدارس اصفهان در سال جاری 11درصد افزایش یافته است.

افزایش 11 درصدی کرایه سرویس مدارس در اصفهان
علیرضا تاجمیرریاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسیرانی اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر و بر اساس تصویب شورای شهر میزان کرایه تاکسی‌ها و سرویس‌های مدارس اصفهان افزایش می‌یابد.
وی به میزان کرایه تصویب شده برای تاکسی‌های گردشی اصفهان اشاره کرد و افزود: کرایه خودرو‌های پیکان، پراید و پژو مدل RD و ROA در کورس اول 200 تومان و در کورس‌های بعدی 150 تومان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به نرخ کرایه مصوب شده برای تاکسی‌های گردشی سمند و پژو تصریح کرد: این خودرو‌ها باید در کورس اول و دوم 200 تومان و در کورس‌های بعدی 150 تومان دریافت کنند.
وی به میزان مسافت مشخص شده برای هر کورس اشاره کرد و ادامه داد: مسافت هر کورس حداقل یک‌هزار و 400 متر و یا فاصله چهار‌راه‌ها و میدان‌های اصلی شهر است.
تاجمیرریاحی با اشاره به افزایش نرخ کرایه سرویس‌های مدارس در اصفهان تاکید کرد: با تصویب شورای اسلامی شهر نرخ کرایه سرویس مدارس اصفهان در سال جاری 11درصد افزایش یافته است.
وی به کرایه دریافتی سرویس‌های مدارس از دانش‌آموزان اصفهانی اشاره و بیان کرد: سرویس‌های مدارس با خودرو‌های پیکان، پراید و پژو مدل RD و ROA باید از دانش‌آموزان ابتدایی در مسافت سه کیلومتر 30هزار تومان دریافت کنند و به ازای هر کیلومتر اضافه یک‌هزار و 800 تومان به کرایه سرویس مدارس اضافه می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: دانش‌آموزان دوره‌های راهنمایی و متوسطه برای حمل و نقل خود با سرویس‌های مدارس با خودرو‌های پیکان، پراید و پژو مدل RD و ROA باید در مسیر‌های با مسافت سه کیلومتر 32هزار تومان پرداخت کرده و به ازای هر کیلومتر اضافه یک هزار و 800 تومان پرداخت کنند.
وی به میزان کرایه دریافتی سرویس مدارس اصفهان با خودرو‌های سمند و پژو اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان ابتدایی باید 32هزار تومان و دانش‌آموزان راهنمایی و متوسطه باید در مسافت سه کیلومتر 34هزار تومان پرداخت کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول