اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گرگان:

سرویس‎های مدارس گرگان باید ساماندهی شوند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان با اشاره به بازگشایی مدارس و بالا رفتن حجم ترافیک در خیابان‎ها گفت: باید برنامه ی صورت پذیرد تا سرویس‎های مدارس ساماندهی شوند.

سرویس‎های مدارس گرگان باید ساماندهی شوند
محمد دهباشی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: سال گذشته با توقف یک سرویس مدرسه 18 دانش‌آموز در یک پیکان گنجانده شده بودند و در اغلب سرویس‎های مدارس بیش از ظرفیت مورد نظر و حتی چندین برابر مسافر سوار می‎کنند ک این امر می‎تواند موجب بروز مشکلات و سوانح رانندگی شود.
وی با بیان اینکه وضعیت ترافیکی کشور نامطلوب است، تصریح کرد: کودک و ترافیک دو مقوله‎ای است که با شروع ماه مهر به هم بسیار نزدیک می‎شوند و خانواده‎ها بیشتر از دغدغه درس خواندن فرزندانشان دغدغه تردد آنها را دارند.
رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: به همین منظور ما برای آسایش مردم شهر برنامه‎ریزی‎های لازم را انجام داده‎ایم و از همه توانمندی ستادی در این روزها استفاده می‎کنیم.
دهباشی با بیان اینکه حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در ماه مهر در تمام سطح شهر ملموس‎تر از روزهای دیگر است، گفت: اقدامات طرح ترافیکی مهر صورت گرفته و خط‎کشی‎های مقابل مدارس را با همکاری شهرداری به اجرا رسانده‎ایم.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در مورد اینکه آینده هر مملکتی در گرو همین دبستانی‎ها است، اظهار داشت: باید همه دستگاه‎ها با همکاری هم کمک کند تا شروع سال تحصیلی باشکوهی داشته باشیم و بستر آموزش بهتر دانش‎آموزان فراهم شود.  
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول