اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری سمنان:

سمینار قرآن‏پژوهی و طب در سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان اعلام کرد: سمینار قرآن‏پژوهی و طب، بهمن ماه سال جاری در سمنان برگزار می‏شود.

سمینار قرآن‏پژوهی و طب در سمنان برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حسن سعدالدین در جلسه هماهنگی برگزاری سمینار قرآن‏پژوهی و طب در استانداری سمنان بیان کرد: تمامی دستورات اسلامی ذکر شده در قرآن و احادیث منشا علمی داشته و هدایت‏گر انسان است.
وی افزود: وزارت بهداشت به منظور توسعه فرهنگ قرآنی و پژوهش و آموزش عالی قرآنی و گسترش فعالیت‏های قرآنی دانشگاهی، شناسایی محققان و پژوهشگران قرآنی در دانشگاه‏های کشور و وحدت علمی حوزه و دانشگاه نسبت به برگزاری سمیناری تحت عنوان قرآن‏پژوهی اقدام کرده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری سمنان افزود: دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز سمینار را با تاکید بر اخلاق و تغذیه و محورهای دیگر در روزهای 25 و 26 بهمن ماه سال جاری برگزار می‏‏کند.
سعدالدین در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‏‏هایی که در برگزاری این همایش اعلام آمادگی همکاری کرده‏اند، از همه اعضای جلسه و دستگاه‏های اجرایی استان سمنان خواست تا همکاری لازم را در امر برگزاری هرچه بهتر این سمینار داشته باشند.
در این جلسه، هماهنگی‏های لازم به منظور تغذیه علمی سمینار و همچنین پشتیبانی لازم از طریق دستگاه‏های اجرایی به عمل آید.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‏فقیه در دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این جلسه اهداف و ضروریات این همایش را بیان و اعضا، دیگر پیشنهادات خود را ارایه کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول