اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های همایش ملی قرآن پژوهی و طب/

بوسه رئیس مجلس بر دست یک مرجع تقلید

خبرگزاری فارس: بوسه رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر دستان آیت‌الله مکارم شیرازی از حاشیه‌های مورد توجه در همایش ملی قرآن پژوهی و طب بود.

بوسه رئیس مجلس بر دست یک مرجع تقلید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین همایش ملی قرآن پژوهی و طب که برای نخستین بار برگزار می‌شد حاشیه‌های دیدنی و جذابی داشت که بیان آنها خالی از لطف نیست.
بیان خاطره علی لاریجانی از سروده آیت‌الله مکارم شیرازی در وصف امام رضا و بوسه زدن وی بر دستان آیت‌الله مکارم شیرازی از حاشیه‌های جالب توجه این مراسم بود.
لاریجانی با بیان اینکه پیش از این نمی‌دانستم آیت‌الله مکارم شیرازی استعداد و ذوق فراوانی در زمینه سرودن شعر دارند گفت: شعر آیت‌الله مکارم شیرازی را وقتی در جمع خانواده خواندم اشک در چشمان همه حلقه زد.
وی در پایان سخنرانی خود به نشانه ارادت و سپاس از این مرجع تقلید از محل سخنرانی پائین آمد و بر دستان این مرجع تقلید بوسه زد.

* اهدای تابلوهای نفیس به پاس تقدیر
اهدای تابلوهای متعدد از سوی مقامات استانی و کشوری به این مرجع تقلید که همگی مزین به آیات قرآن بود از دیگر حاشیه‌های جالب توجه بود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم پس از اهدای قرآن به پیروی از رئیس مجلس شورای اسلامی بر دستان آیت‌الله مکارم شیرازی بوسه زد.

* استقبال بی‌نظیر از همایش قرآن پژوهی و طب
نخستین همایش ملی قرآن پژوهی و طب مورد استقبال جمع کثیری از مردم قرار گرفته بود به گونه‌ای که علاوه بر سالن شهید مفتح، محوطه بیرونی سالن نیز مفروش و حتی عده‌ای به صورت ایستاده مراسم را دنبال می‌کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول