اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال مالی 91

پیست اسب‎دوانی سلطانیه به بهره‎برداری می‌‏رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تا پایان سال مالی 91 فاز نخست پیست اسب‎دوانی سلطانیه به بهره‎برداری می‌رسد.

پیست اسب‎دوانی سلطانیه به بهره‎برداری می‌‏رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جلسه مربوط به شهر سلطانیه اظهار داشت: با تامین اعتبارات مورد نیاز پیست اسب‎دوانی شهر سلطانیه عملیاتی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نظر برای احداث پیست اسب‏دوانی را در حال حاضر تحویل گرفته‏ایم، خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیون ریال نیز برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زمین مورد نظر برای احداث پیست اسب‎دوانی 25 هکتار است، تصریح کرد: اگر زمین‎ها به صورت قطعی تحویل داده شود اعتبار مورد نیاز نیز تامین می‎شود.

وی با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده شهر سلطانیه در سال جاری احداث می‎شود، اضافه کرد: احداث این استخر 18 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه مقرر شده است 50 هکتار به وسعت ناحیه صنعتی سلطانیه اضافه شود، ادامه داد: در زمینه تملک زمین مورد نظر با توجه به وجود معارضین پیگیری‎های لازم را انجام می‏دهیم.

علی اصحابی با بیان اینکه هفته آینده مشکلات شهرک‏های صنعتی شهرهای ابهر، سلطانیه، هیدج و صائین‌قلعه را به صورت حضوری برطرف می‏کنیم، یادآور شد: توسعه شهرک‏های صنعتی سبب توسعه استان زنجان است.

وی تصریح کرد: اگر 50 هکتار زمین به ناحیه صنعتی شهر سلطانیه اضافه شود این ناحیه به شهرک صنعتی تبدیل شده و زیر نظر شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان قرار می‏گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان نیز اظهار داشت: خط انتقال لوله با هدف توسعه شهر سلطانیه به سمت قیدار با مشکل مواجه است در حال حاضر برای خرید لوله یک هزار و 800 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

مسلم پورنصرت یادآور شد: در مجموع یک هزار و 200 متر لوله انتقال داده می‎شود که پیمانکار نیز برای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول