اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

شهر الکترونیک سلطانیه بهره‌‏برداری می‏‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد شهر الکترونیک سلطانیه بهره‏‌برداری می‏‌شود.

شهر الکترونیک سلطانیه بهره‌‏برداری می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد دولت الکترونیک استان زنجان اظهار داشت: طرح دولت الکترونیک به صورت نمونه در یک شهر و هفت روستای استان زنجان اجرا می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اجرای طرح مذکور مشکل اعتبار و بودجه وجود ندارد، خاطر نشان کرد: همه دستگاه‏‌های اجرایی مرتبط با طرح دولت الکترونیک سلطانیه فقط یک هفته فرصت دارند که در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار زنجان با بیان اینکه باور مدیران در اجرای طرح دولت الکترونیک در سلطانیه و روستاهای مورد نظر مشکل‏‌گشا است، اضافه کرد: اعتبارات مورد نیاز دستگاه‏‌ها در این راستا را تامین می‏‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اهمیت طرح دولت الکترونیک در سال 91 بودجه متمرکزی برای توسعه دولت الکترونیک در استان زنجان در نظر گرفته می‏‌شود، ادامه داد: توزیع آن نیز زیر نظر ستاد دولت الکترونیک است و اعتبارات این طرح مدیریت می‏‌شود.

رئوفی‏‌نژاد با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد تاکید در برنامه پنجم است، یادآور شد: در این راستا اقدامات و برنامه‏‌ریزی‏‌های لازم باید صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نصب دوربین‏‌های مدار بسته در نقاط مختلف شهر زنجان در حفظ امنیت شهر موثر است، ادامه داد: استان زنجان استان برتر و نخست در زمینه امنیت در سطح کشور است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر فقط در 11 نقطه از نقاط مهم و پر جمعیت شهر زنجان دوربین‏‌های مدار بسته نصب شده است، خاطر نشان کرد: بازار قدیم زنجان نیز زیر پوشش کامل این دوربین‏‌ها قرار دارد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استان زنجان در چهارمین همایش ارتقا سلامت اداری در نمایشگاه بین‏‌المللی شهید بهشتی تهران به عنوان استان نمونه و برگزیده انتخاب شد، اضافه کرد: کسب عنوان برتر به دلیل اقداماتی است که در راستای ارتقای سلامت اداری در استان زنجان صورت گرفته است.

رئوفی‏‌نژاد با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم‏ترین محورهای مورد تاکید در همایش ارتقا سلامت اداری بوده است، ادامه داد: تاکنون دولت الکترونیک 130 خدمت به روستاییان ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اطلاع‏‌رسانی نامناسب مردم از خدمات دولت الکترونیک استفاده نکرده‏‌اند، تصریح کرد: باید همه تلاش دستگاه‏‌ها، توسعه دولت الکترونیک و خدمت‌رسانی به مردم باشد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه توسعه دولت الکترونیک باید در راستای ارتقا سلامت اداری باشد، خاطر نشان کرد: نباید دستگاه‏‌ها سلایق خود را در اجرای این طرح در نظر بگیرند.

وی به استان زنجان به عنوان یکی از استان‏‌های پیشرو در توسعه خدمات دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: گام‏های موثری در راستای جاری‌کردن خدمات الکترونیکی با همه ابعادش برداشته می‏‌شود.

رئوفی‏‌نژاد همچنین در زمینه طرح پیشنهادی ایجاد بانک اطلاعاتی مرجع معاملات املاک در استان زنجان اظهار داشت: در این راستا باید بررسی‏‌های لازم صورت گیرد و هیچ طرحی در قالب دولت الکترونیک که خارج از تصویب ستاد دولت الکترونیک استان زنجان باشد، پذیرفته نمی‏‌شود.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول