اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

بهره‌برداری از 40 پروژه عنبرآباد در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: بیش از 40 پروژه عمرانی خدماتی در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 55 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 40 پروژه عنبرآباد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت این شهرستان اظهار داشت: هفته دولت یادآور دو شهید والامقام رجایی و باهنر است که خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و این نظام فعالیت کردند و دشمنان این نظام الهی نتوانستند آنها را تحمل کنند و به صورت ناجوانمرد اقدام به ترور آنها کردند.

وی افزود: رجایی و باهنر با شهادتشان جاودانه شدند و خون آنها مانند دیگر شهدای اسلام این مملکت و نظام را بیمه کرد.

مشایخی تصریح کرد: دوم تا هشتم شهریور ماه به همین مناسبت به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مدیران با برنامه‌ریزی جامع، مدون و کارشناسی شده خدمات یک‌ساله دولت را که از هفته دولت در سال گذشته تاکنون صورت گرفته برای مردم اطلاع‌رسانی کامل و جامع کنند.

فرماندار عنبرآباد گفت: در بخش‌های مختلف خدمات قابل توجهی در یک سال گذشته انجام شده که آماده بهره‌برداری است.

مشایخی اذعان داشت: بیش از 40 پروژه عمرانی، خدماتی در سطح شهرستان با اعتبار بیش از 55 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها از برکات نظام اسلامی است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحول عظیمی در عنبرآباد ایجاد می‌شود.

مشایخی اظهار داشت: برنامه نظام اسلامی خدمت بی‌منت به مردم است و جا دارد اقداماتی که انجام می‌شود به نحو مطلوب و قابل توجه به اطلاع مردم رسانده شود.

وی بیان داشت: دستگاه‌های فرهنگی نیز باید برنامه‌ریزی در هفته دولت و با اجرای برنامه‌های فرهنگی رسالت خود را ایفا کنند و از این طریق هفته دولت و خدمات نظام اسلامی و یاد و نام شهدا برای مردم تبیین شود و این رسالت سنگین بر عهده دستگاه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول