اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری گلستان:

کمربندی جنوبی شهر گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی وعمران شهرداری گلستان از گشایش کمربندی گلستان در ایام هفته دولت خبر داد.

کمربندی جنوبی شهر گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود

مهدی مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه کمربندی گلستان یکی از طرح‌های شاخصی است که می‌بایست سال‌ها پیش انجام می‌گرفت، گفت: مشکلاتی که در بدنه شهرداری وجود داشت ایجاد این کمربندی را تا به امروز به تعویق انداخت.

وی افزود: همانطور که می‌دانیم گلستان در حاشیه تهران واقع شده و در محور یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی به تهران یعنی جاده ساوه قرار گرفته است از این رو روزانه تعداد زیادی کامیون و ماشین‌‌های سنگین دیگر از این محور عبور می‌کند که مشکلات ترافیکی زیادی را به وجود می‌آورند.

مرادیان ادامه داد: با توجه به این مشکل و مطالبه مردم در این خصوص ساخت این پروژه را در اولویت قرار دادیم و با مطالعاتی که انجام دادیم و کمک گرفتن از مشاوران ترافیک به این نتیجه رسیدیم که یک فضای دسترسی داخلی ایجاد کنیم.

معاون عمرانی شهرداری گلستان اظهار داشت: این کمربندی از خیابان پیروزی (رینگ کار) شروع و خیابانهای چوب‌بری، 25 متری آزادگان، 24 متری چمران و سی متری جدیدالاحداث را به هم می‌دوزد و از میدان اختر، میدان مریم و میدان شقایق می‌گذرد و در به نهایت سبزدشت متصل می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: این پروژه به لطف خدا هم‌اینک در مرحله نهایی است و امیدواریم که در هفته دولت به بهره‌برداری برسد. البته با مکاتباتی که با وزارت راه و شهرسازی انجام داده‌ایم در آینده نزدیک کار ساخت کمربندی شمالی شهر گلستان را هم آغاز می‌کنیم، این کار در صورتی تحقق خواهد یافت که وزارت با کم کردن حریم راه‌آهن موافقت کند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول