اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان عنوان کرد

هفته دولت فرصتی برای بررسی کارنامه دولتمردان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی جهت ارائه عملکرد دستگاه‏‌های اجرایی در قالب کارنامه خدمات دولت به منظور اطلاع‌رسانی به مردم است.

هفته دولت فرصتی برای بررسی کارنامه دولتمردان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در ستاد بزرگداشت هفته دولت که در فرمانداری سمنان تشکیل شد، با اشاره به بخشی از خدمات ارزنده و گسترده دولت خدمت‏گزار در حوزه‏‌های مختلف، این هفته را فرصت مناسبی جهت ارائه عملکرد دستگاه‏‌های اجرایی در قالب کارنامه خدمات دولت نهم و دهم به منظور اطلاع‌رسانی به مردم شریف شهرستان دانست.

وی با بیان ویژگی‏‌های شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر، رمز ماندگاری یاد و خاطره شهدای دولت را خدمت خالصانه به مردم دانست و بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگوی دولتمردان هستند.

فرماندار شهرستان سمنان در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران و تلاش دشمنان در ناکارآمد نشان دادن مسئولان و خدمات دولت گفت: نقش مردم در حمایت از نظام و مسئولان همواره توطئه‏‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده است؛ همچنان که پس از پیروزی انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و در تهدیدات و جنگ نرم و در تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها مردم در همه صحنه‌ها پشتوانه نظام بوده‌اند.

حجت‏‌الاسلام حسین ذوالفقاری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه با اشاره به شرایط خفقان حاکم در زمان طاغوت حضور مردم و حمایت آنان از نظام را ریشه در اعتقادات دینی اسلامی دانست.

وی گفت: با الگوگیری از ائمه اطهار، مردم ایران به رهبری امام پایه‌های حکومت طاغوت را شکستند و اسلام را در ایران ساری و جاری کردند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان شکرگزاری از نعمات موجود و خادمان صدیق را نیز یکی از آموزه‌های دینی ما دانست و بیان داشت: هفته دولت فرصت خوبی جهت تقدیر از خدمات دولتمردان است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول