اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی ناحیه کوهرنگ:

جاده عشایری جوجار در شهرستان کوهرنگ بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی ناحیه کوهرنگ گفت: طرح مرمت جاده عشایری و صعب‌العبور منطقه جوجار از توابع شهرستان کوهرنگ به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ با جدیت تمام در حال انجام است.

جاده عشایری جوجار در شهرستان کوهرنگ بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یوسف احمدی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی بسیج سازندگی در کوهرنگ اظهار داشت: تاکنون 3.5 کیلومتر از این جاده با عملیات‌های خاکبرداری، خاکریزی، پروفیله کردن و ریگلاژ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: برای بهره‌برداری از 3.5 کیلومتر از جاده عشایری جوجار در شهرستان کوهرنگ تا امروز بالغ بر 500 جاده میلیون ریال هزینه شده است.

احمدی بیان داشت: صعب‌العبور بودن این جاده، کارگران را در رسانیدن مصالح مورد نیاز به منطقه با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه کوهرنگ اذعان داشت: با توجه به مشکلات حمل و نقل وسایل نقلیه سنگین نظیر بیل مکانیکی و بولدوزر، عملیات اجرای این پروژه ظرف مدت 40 روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: ماموریت‌های بسیج سازندگی به دو شیوه اردوهای هجرت 3 در عرصه مرمت و نوسازی و اردوهای جهادی در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدائی در قالب گروه‌ها و تیم‌های جهادی سازماندهی و اجرا می‌شود.

احمدی چهارمحال و بختیاری را در اجرای ماموریت‌های بسیج سازندگی جزو استان‌های برتر کشور در سال‌های اخیر دانست و افزود: این مهم جز با توکل به خدا و تلاش و پشتکار شبانه‌روزی کارکنان مجموعه بسیج سازندگی محقق نشده است.

بسیج سازندگی در راستای سرعت بخشیدن به خدمات دولت و به کارگیری نیروهای بسیجی متخصص از سوی مقام معظم رهبری تشکیل شد که با تشکیل آن سپاه به طور جدی وارد عمل شد و به نحو مطلوب فعالیت‌های خود را در زمینه تحقق بخشیدن به منویات معظم رهبری آغاز کرد که تاکنون نیز در این حوزه موفق بوده است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول