اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

40 دانش‌آموز گچسارانی در کنکور 91 رتبه زیر هزار کسب کردند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: افزون بر 40 دانش‌آموز گچسارانی با کسب رتبه‌های زیر هزار در کنکور 91 خوش درخشیدند.

40 دانش‌آموز گچسارانی در کنکور 91 رتبه زیر هزار کسب کردند

یدالله مرادی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در نیمه مردادماه نتایج اولیه کنکور سراسری یا همان ماراتن علمی اعلام شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران افزود: این شهرستان در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی در زمینه کسب رتبه‌های برتر در کنکور داشته است.

مرادی بیان داشت: دانش‌آموزان گچسارانی امسال نیز رتبه‌های ممتازی را در کنکور 91 کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: گچساران هر چند امسال رتبه یک و دو رقمی نداشت اما در سه رقمی نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشت.

مرادی بیان داشت: در سال گذشته کل رتبه‌های زیر هزار به تعداد 34 نفر رسید اما امسال به 40 نفر تاکنون رسیده و هنوز آمار کلی بدست نیامده است.

وی ضمن تبریک به دانش‌آموزان ممتاز کنکور خاطرنشان کرد: معلمان و اولیای دانش‌آموزان زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه تلاش و پشتکار لازمه انجام امور مختلف بوده و در موفقیت افراد بسیار تأثیرگذار است، بیان داشت: درخشش خوب دانش‌آموزان ضمن ایجاد بارقه‌های امید هر چه بیشتر در دل خانواده‌ها و صاحبان عرصه تعلیم و تربیت سبب زدوده‌ شدن خستگی جسمی از تن فرهنگیان می‌شود.

برگزاری کلاس‌های تقویتی کنکور در گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران برنامه‌ریزی صحیح را عامل موفقیت در امور دانست و عنوان داشت: دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از فرصت‌های مختلف و متنوع زندگی باید کنار درس خواندن به برنامه‌های تفریحی هم بپردازند تا درس خواندن برای آن‌ها خسته‌کننده نشود.

مرادی با تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش گچساران برای موفقیت دانش‌آموزان در کنکور سال آینده ادامه داد: در راستای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان هم‌راستا و مطابق با طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گرفته و اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در گچساران کلاس‌های کنکور تنها از طریق مؤسسات خصوصی ارائه می‌شد، افزود: کلاس‌های کنکور توسط آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

مرادی تصریح کرد: در دو آموزشگاه در گچساران در یک دوره با زمانبندی مشخص و به صورت متمرکز، کلاس‌های تقویتی کنکور برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران یادآور شد: کلاس‌های تقویتی کنکور در تمامی پایه‌های متوسطه و کنکوری در دو مدرسه علم‌الهدی برای دختران و علامه طباطبایی برای پسران است.

مرادی هزینه دریافتی از دانش‌آموزان در این کلاس‌ها را کمتر از هزینه‌های مؤسسات خصوصی اعلام کرد.

وی گفت: دریافت هزینه‌های کمتر از نرخ بازار هیچ‌ تأثیری در کیفیت ارائه آموزش ندارد و کلاس‌ها با تدریس و کیفیت خوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول