اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر چهارم گروه علوم انسانی آزمون سراسری سال 91:

کنکوری‌ها تمرکزشان بر روی کتاب‌های درسی باشد

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز مشهدی که موفق به کسب رتبه چهارم گروه علوم انسانی آزمون سراسری سال 91 شده است به کنکوری‌های سال بعد توصیه کرد که تمرکزشان بر روی کتاب‌های درسی خودشان باشد.

کنکوری‌ها تمرکزشان بر روی کتاب‌های درسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید‌مجتبی حسینی در جمع خبرنگاران مشهدی اظهار کرد: من برای موفقیت در کنکور توجه و تلاشم متمرکز بر کتاب‌های درسی بود نه کتاب‌های کمک آموزشی و تنها از کتاب‌های تست استفاده می‌کردم.

وی افزود: از سال دوم دبیرستان درس خواندن برای کنکور را شروع کردم و در این مدت تست هم می‌زدم، در این چند سال همواره توکلم به خدا و کمک‌هایی بود که خانواده‌ام برایم انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: در ابتدا روزانه تا 5 ساعت درس می‌خواندم اما به مرور زمان که به کنکور نزدیک می‌شدیم ساعت مطالعه‌ام را افزایش دادم تا در نهایت در ماه‌های آخر روزی 12 ساعت درس می‌خواندم.

حسینی از پیش‌بینی‌اش برای کسب این رتبه خبر داد و تصریح کرد: تصور می‌کردم بتوانم چنین رتبه‌‌ای را کسب کنم زیرا در آزمون‎‌های آزمایشی جزو نفرات اول تا سی‌ام بودم، در برخی آزمون‌های معتبر در برخی موارد رتبه اول را نیز به دست ‌آورده بودم.

این دانش‌آموز مشهدی درباره علایقش در دانشگاه تاکید کرد: به رشته حقوق علاقه‌مند هستم و برای موفقیت در این رشته قصد دارم در دانشگاه علوم قضایی تهران تحصیل کنم. 

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول