اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش

برگزیده کنکور سراسری در اردبیل تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان اردبیل پروا جوان شایانی به عنوان دارنده رتبه دهم در رشته علوم تجربی در کنکور سراسری سال 91 با اهدای لوح سپاس و یک دستگاه لپ تاپ تجلیل شد.

برگزیده کنکور سراسری در اردبیل تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عصر امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: با توجه به درخشش دانش‌آموزان استان در مرحله اول کنکور پیش‌بینی می‌کنیم امسال با جهش رتبه کنکور استان مواجه شویم.

وی خاطرنشان کرد: رتبه استان در کنکور سراسری از 24 به 19 رسید که این حرکت جهشی در سایه برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی داخل مدرسه و همچنین قطب‌بندی آموزشی و برگزاری آزمون‌های پیشرفت تحصیلی حاصل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری دومین جشن نخبگان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: این تجلیل‌ها در حوزه‌های آموزشی، علمی، پرورشی، قرآنی و تربیتی و با هدف تشویق دانش‌آموزان و قدردانی از همراهی خوب اولیا و زحمات معلمان و مدیران انجام می‌شود.

محمود‌زاده گفت: در بحث رتبه‌بندی کنکور تنها آموزش و پرورش دخیل و موثر نیست بلکه این مجموعه به عنوان دستگاه یاریگر در کنار سایر دستگاه‌ها فعالیت خود را انجام می‌دهد تا بتواند زمینه‌ساز رشد و ارتقای جایگاه استان باشد.

این مسئول بیان داشت: هر چند رتبه 19 برازنده معلمان و دانش‌آموزان مستعد و نخبه ما نیست اما حرکت‌های آغاز شده تقویتی در این حوزه نظیر تشکیل 59 قطب آموزشی، برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی، تجهیز مدارس به امکانات هوشمندسازی و همچنین اصلاح در منطقه‌بندی و شیوه بومی‌گزینی می‌تواند در ارتقای جایگاه استان در کنکور موثر باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: با توجه به ر‌یل‌‌گذاری‌هایی که در سال‌های اخیر انجام داد‌ه‌ایم و رتبه نمره خام استان که بسیار مطلوب است انتظار می‌رود هم‌تراز با رتبه هفتم در این زمینه در سال‌های نه چندان دور بتوانیم جزو 10 رتبه ممتاز کنکور کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم والدین و خود دانش‌آموز پروا جوان شایانی که موفق به کسب رتبه 10 در رشته تجربی شده است در سخنانی با قدردانی از همت و تلاش دبیران و مدیران مدرسه استعدادهای درخشان ناحیه 2 اردبیل از زحمات دست‌اندرکاران آموزش و پرورش استان به ویژه مدیر کل آموزش و پرورش قدردانی کردند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول