اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محرومترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد محقق شد

کسب رتبه‌های ممتاز کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان چاروسایی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه‌های ممتاز کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان چاروسایی در محرومترین مناطق این استان خبر داد.

کسب رتبه‌های ممتاز کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان چاروسایی

سید حمدالله خواهش‌نیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: فرشاد رامیار دانش‌آموز دبیرستان شهید دردمه بی‌سیدون از توابع بخش چاروسا در رشته علوم انسانی رتبه 13 در منطقه سه را کسب کرد.

وی گفت: در موفقیتی دیگر برای دانش‌آموزان این منطقه محروم ولی مستعد، زهرا دردمه دیگر دانش‌آموز این دبیرستان در رشته علوم انسانی رتبه 23 را کسب کرد.

خواهش‌نیک تصریح کرد: این دانش‌آموزان توکل به خداوند متعال، برنامه‌ریزی دقیق برای مطالعه در منطقه روستایی و اراده و پشتکار خود را عامل موفقیت در بزرگترین ماراتن علمی کشور اعلام کردند.

این مسئول عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد سرشار از وجود چنین استعدادهایی است که اکنون به برکت وجود نظام عدالت‌محور اسلامی این‌گونه در عرصه‌های علمی کشور خوش می‌درخشند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئولان ما باید این جوانان را بیشتر باور کرده و برای بروز خلاقیت و استعداد آن‌ها نظام تعلیم و تربیت را در استان یاری دهند.

وی افزود: برای نمونه در بحث هوشمندسازی مدارس باید همه دستگاه‌ها به میدان آمده و در این راه آموزش و پرورش را تنها نگذارند.

خواهش‌نیک یکی از عوامل مهم رسیدن به توسعه در استان را توجه به همین نیروی مستعد و خلاق جوان دانست و گفت: همه باید پای کار باشیم و بدانیم که تقویت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف راه ما را برای رسیدن به توسعه سهل و هموار می‌کند.

این مسئول در ادامه با ذکر این مطلب که آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با همه توان سعی در برقراری عدالت آموزش در جای جای این استان دارد، عنوان کرد: رویکرد اصلی نظام جمهوری اسلامی در این نهاد اجرای عدالت آموزشی است و بر همین اساس امروز می‌بینیم که دانش‌آموزان چاروسایی در محروم‌ترین مناطق در سطح اول آزمون‌های علمی کشور خوش می‌درخشند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول