اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد:

رتبه‌های برتر کنکور تسهیلات ویژه می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: این دانشگاه جوایز و تسهیلات ویژه‌ای برای دارندگان رتبه‌های برتر کنکور به شرط پذیرش در دانشگاه شهرکرد در نظر گرفته است.

رتبه‌های برتر کنکور تسهیلات ویژه می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا عرب بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش این دانشگاه اظهار داشت: مدیریت استعدادهای درخشان این دانشگاه برای دارندگان رتبه‌های زیر 2 هزار آزمون سراسری دوره کارشناسی و دکترای حرفه‌ای سال 91 به شرط پذیرش در دانشگاه شهرکرد جوایز و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفت.

وی افزود: آن دسته از دارندگان رتبه‌های دو رقمی آزمون سراسری سال 91 که در دانشگاه شهرکرد پذیرفته شوند یک دستگاه رایانه شخصی و برای چهار سال ماهانه یک میلیون و 500 هزار ریال کمک هزینه تحصیلی از سوی مدیریت استعدادهای درخشان این دانشگاه اعطا خواهد شد.

عرب ادامه داد: برای پذیرفته‌شدگان در این دانشگاه با رتبه‌های سه رقمی زیر 500 نیز علاوه بر یک دستگاه رایانه شخصی، کمک هزینه تحصیلی ماهانه یک میلیون ریال برای سه سال و برای پذیرفته‌شدگان با رتبه‌های 500 تا یک هزار نیز برای سه سال کمک هزینه تحصیلی ماهانه 750 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اضافه کرد: همچنین برای رتبه‌های یک هزار تا 2 هزار نیز برای دو سال کمک هزینه تحصیلی ماهانه 500 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و حائزین رتبه‌های برتر آزمون سراسری سال 91 تا 23 مرداد برای انتخاب رشته و بهره‌مندی از تسهیلات دانشگاه شهرکرد فرصت دارند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول