اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

آمادگی کامل مراکز تخصصی انتخاب رشته کنکور در ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ملایر از آمادگی کامل مراکز تخصصی انتخاب رشته کنکوری‌ها زیر نظر آموزش و پرورش ملایر خبر داد.

آمادگی کامل مراکز تخصصی انتخاب رشته کنکور در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ملایر، علی تکلو بیان کرد: تعیین سرنوشت آینده دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش ملایر در طول چند سال گذشته بوده است.

وی افزود: امسال هم طبق روال سال گذشته این موضوع مهم از مدت‌ها قبل در جلسات بررسی شد و سه مرکز تخصصی با جنسیت متفاوت برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که مشاورین متخصص و متعهد آموزش و پرورش در طول فرصتی که سازمان سنجش در اختیار گذاشته است به دانش‌آموزان ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: علاوه بر مرکز مشاوره آموزش و پرورش در مرکز شهر، دبیرستان نمونه عشقی‌فرد و فاطمیه برای دختران و دبیرستان نمونه سیفیه برای پسران در نظر گرفته شده که این مراکز از طریق نصب بنر در خیابان‌های مختلف ملایر و اخبار و اطلاعات مندرج در روزنامه‌ها و سایت‌های مختلف خبری اطلاع‌رسانی شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به وسعت ملایر سعی کرده‌ایم این مراکز را در نقاط مختلف شهر دایر کنیم تا دانش‌آموزان راحت‌تر دسترسی داشته باشند و بتوانند با استفاده از راهنمایی و مشاوره مشاورین سرنوشت آینده خود را رقم زنند.

تکلو به رتبه‌های زیر هزار سال قبل اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 37 نفر رتبه زیر هزار داشتیم که امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته یا حتی بیشتر از سال قبل رتبه یک تا سه رقمی داشته باشیم.

وی در پایان از فعال و پویا بودن مراکز انتخاب رشته آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با توجه به بازدید به عمل آمده، این مراکز بسیار مطلوب در حال فعالیت هستند و مشاورین نیز به نحو شایسته‌ای به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول