اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت دولت مصوب کرد

اختصاص 16 میلیارد تومان به سیل گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از تصویب 16 میلیارد تومان در هیئت دولت برای سیل اخیر در این استان خبر داد.

اختصاص 16 میلیارد تومان به سیل گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به خسارت‌های سیل اخیر در استان اظهار کرد: دولت حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات برای سیل گیلان در نظر گرفته است.

وی از تصویب 16 میلیارد تومان در هیئت دولت برای سیل اخیر در این استان خبر داد و افزود: مسئولان پیگیر بازسازی خسارت‌های سیل اخیر در گیلان باشند.

سعادتی در ادامه به تشکیل ستاد مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی در گیلان اشاره کرد و گفت: اقدام‌های مهمی برای مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی در استان در حال انجام است.

استاندار گیلان روند آسیب‌های اجتماعی سال 90 نسبت به سال 89 در استان را روبه کاهش خواند و تصریح کرد: ناهنجاری در 8 شاخص مهم مانند نزاع دسته‌جمعی، سرقت، قتل و ... در گیلان روبه کاهش است.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان رتبه نخست کشور را کسب کرده است، خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب باید در تمام دستگاه‌ها مورد توجه مدیران باشد.

سعادتی سازمان تبلیغات اسلامی، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دخانیات، فرودگاه و حج و زیارت را از دستگاه‌های برتر استان در موضوع عفاف و حجاب دانست و ابراز کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت شهرک‌های صنعتی و پخش فرآورده‌های نفتی گیلان رتبه‌های بسیار ضعیف را در امر عفاف و حجاب کسب کردند و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

استاندار گیلان همچنین مصوبات سفره هیئت دولت را نقشه راه دستگاه‌های اجرایی استان توصیف کرد و یادآور شد: مبلغ 9 هزار میلیارد تومان تعهد دولت در سه سفر به گیلان بوده و تاکنون 2 هزار و 500 میلیارد تومان محقق شده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول