اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیمی از بهترین سینماگران ایران

مستند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: یکی از مستندسازان قم از ساخت فیلم مستند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به مدت 52 دقیقه توسط تیمی از بهترین سینماگران ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مستند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی ساخته می‌شود

علی‌رضا زحمتکش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ با اشاره به جایگاه والای مرجعیت و روحانیت در به پا داشتن دین اسلام بیان کرد: فیلم مستند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به زودی ساخته می‌شود.

وی مدت زمان این مستند را 52 دقیقه ذکر کرد و گفت: برای تهیه این مستند تیمی از بهترین سینماگران ایران همکاری دارند.

کارگردان فیلم مستند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی ادامه داد: تحقیقات این فیلم به مرحله میدانی رسیده است و به زودی از نظرات فرزندان این عالم بزرگوار، شاگردان و دوستان ایشان در ساخت این مستند بهره گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تحقیقات برای ساخت فیلم مستند علما بسیار حساس است تصریح کرد: برای انجام تحقیقات در این زمینه از تمام کتب و مقالاتی که درباره آیت‌الله فاضل‌لنکرانی در دست بود، بهره گرفته شده است.

زحمتکش با بیان اینکه مستند آیت‌الله فاضل‌لنکرانی به سفارش هیچ مرکز خاصی ساخته نمی‌شود گفت: ساخت این مستند ناشی از علاقه جوانان این مرز و بوم به آستان مرجعیت به ویژه این مرجع عالی‌قدر جهان تشیع است.

وی با بیان اینکه تصویربرداری این مستند در چند ماه آینده شروع خواهد شد ادامه داد: این مستند پس از اتمام مراحل تولید و تدوین در مدت زمان 52 دقیقه به عنوان یک پروژه سینمایی در شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

این مستندساز جوان قمی تصریح کرد: در این فیلم مستند، لحظات ناب زندگی این عالم بزرگوار از بدو تولد تا زمان فوت به تصویر کشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تحقیق میثم کاشی و مهشید غلامی‌زاده همکاری داشته‌اند گفت: 20 نفر در ساخت این مستند همکاری دارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول