اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان سمنان:

تولید 315 دقیقه فیلم در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان سمنان از تولید بیش از 315 دقیقه فیلم اعم از مستند، داستانی و انیمیشن در این استان خبر داد.

تولید 315 دقیقه فیلم در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدعباس دانایی پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور استاندار سمنان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان، مدیرکل امور استان‏‌ها و مجلس حوزه هنری و جمعی از مسئولان و هنرمندان استان اظهار داشت: حوزه هنری دو هدف کلان تولید آثار فاخر هنری و پرورش و آموزش هنرمندان متعهد را در دستور کار دارد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: حوزه هنری استان سمنان، پنج محور اصلی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیداری اسلامی، فرهنگ و تمدن، اخلاق و خانواده و عدالت و پیشرفت فعالیت می‏‌کند و هنرمندان نیز با حضور و فعالیت در دفاتر تخصصی حوزه هنری استان به تولید آثار ماندگار و فاخر می‏‌پردازند.

دانایی به موضوعات مهم و در دست اجرای حوزه هنری استان سمنان در سال 91 اشاره کرد و گفت: تدوین «دانشنامه 110 جلدی فرهنگ و تمدن استان سمنان» به منظور مرجع‏‌سازی پژوهش‏‌های هنری، موجز بودن، کیفیت آثار پژوهشی و محتوای مناسب، عدم تکرار و تکراری نبودن پژوهش‏‌ها و کتب، خوش‏خوان بودن کتاب‏‌ها و مخاطب عام داشتن به ویژه جهت استفاده نسل جوان در حوزه هنری استان سمنان آغاز شده است.

وی افزود: در تهیه و تولید فیلم از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک جهش اساسی داشته‏‌ایم و بیش از 315 دقیقه فیلم اعم از مستند، داستانی و انیمیشن با موضوعات بکر و ناب در زمینه‏‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خانواده و مضامین دینی تا مهرماه سال‌جاری تولید خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که اردیبهشت سال‌جاری در کرمانشاه برگزار شد، حوزه هنری استان سمنان موفق شد در بخش ادبیات رتبه اول کشور را با کسب چهار عنوان برتر به دست آورد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول