اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت موسسان موسسه بهداشت معنوی:

50 درصد فیلم‌های هالیوود به تمسخر گرفتن شعایر اسلامی را دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت موسسان موسسه بهداشت معنوی، با معناگرا خواندن 50 درصد فیلم‌های هالیوود به تمسخر گرفتن شعایر اسلامی اشاره کرد و گفت: سینمای هالیوود ایران را کانون شرارت معرفی می‌کند.

50 درصد فیلم‌های هالیوود به تمسخر گرفتن شعایر اسلامی را دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام علی قهرمانی عصر امرو ز در نقد سینمای هالیوود با موضوع مهدی(عج) و دجال رسانه‌ای با اشاره به فیلم نبرد تایتان‌ها  اظهار کرد: در این فیلم تلاش بسیاری برای همانندسازی شعایر مذهبی دین اسلام و فرهنگ مردم ایران انجام شده است تا اسلام را محور و ایران را کانون شرارت نشان دهد.

وی با سیاسی خواندن فیلم "نبرد تایتان‌ها" اظهار تاسف کرد، متاسفانه صحنه‌های زیادی از این فیلم در ایران نمایش داده شده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه یکی از کلید واژه‌های مهم سینمای هالیوود مفهوم "منجی ولد نامشروع" است، افزود: در کارگردانی اکثر فیلم‌هایی که با موضوع "منجی" در هالیوود ساخته می‌شود این مفهوم طراحی شده القا می‌شود.

سردبیر مجله دانش‌پژوه ادامه داد: یکی از تزهای مهم این سینما، پست و از طبقه پایین نشان دادن منجی مورد نظر اسلام است که در مقابل، به القای منجی بودن کشورهای پیشرفته می پردازد.

رئیس موسسه ندای فطرت با بیان اینکه امروزه شاهد اسلام‌خواهی در سراسر دنیا هستیم، ابراز داشت: متاسفانه در این بین برخی رسانه‌ها آگاهانه یا ناخودآگاهانه مروج تزهای غلط غربی و هالیوودی شده و اذهان عمومی ایرانیان را به سوی بی‌حیایی و شهوت‌رانی سوق می‌دهند.

عضو هیئت موسسان موسسه بهداشت معنوی، با معناگرا خواندن 50 درصد فیلم‌های هالیوود به تمسخر گرفتن شعایر اسلامی و امامان در قالب ساختن کلیپ‌های موبایل را از راهکارهای دیگر دین‌زدایی از سوی این سینما خواند و عنوان کرد: هالیوود به شدت در تلاش است تا این تفکر را در اذهان تزریق کند که حتی اگر منجی از شرق نیز باشد بدون کمک غربی‌ها راه به جایی نمی‌برد!

وی با بیان اینکه در کشور آمریکا چندین هزار گروه مطالعاتی درخصوص "منجی" وجود دارد، گفت: با وجودی ما مسلمانان اعتقاد راسخ به منجی بودن "حضرت صاحب‌الزمان، امام مهدی(عج)" داریم، اما گروه‌های مطالعاتی ما در خصوص منجی و مسئله ظهور در مقابل حجم حمله رسانه‌ای و مطالعاتی دشمنان بسیار کم است.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول