اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

تله فیلم جاودانگی تولید شد

خبرگزاری فارس: تله فیلم جاودانگی از تولیدات صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی با پایان‌یافتن مرحله تدوین و صداگذاری آماده پخش از شبکه‌های سراسری شد.

تله فیلم جاودانگی تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، تهیه‌کننده تله فیلم جاودانگی گفت: صداگذاری، تدوین و موسیقی تله فیلم جاودانگی از تولیدات مرکز خراسان‌شمالی به پایان رسید.

محسن دانشور افزود: تله فیلم جاودانگی به مدت 90 دقیقه در 30 لوکیشن و 170 سکانس در مدت یک ماه تصویربرداری شد و کار تدوین، صداگذاری، موسیقی و جلوه‌های ویژه تصویری آن به مدت سه ماه به طول انجامید.

وی با اشاره به ضبط سکانس گود کشتی با چوخه زینل خان در 14 فروردین عنوان کرد: تصویربرداری این تله فیلم در اردیبهشت ماه در شهرهای بجنورد و اسفراین کلید خورد.

دانشور تصریح کرد: برای تله فیلم جاودانگی 10 دقیقه موسیقی شامل موسیقی آغازین، پایانی و متن، تولید شده که در این اثر از آن استفاده شده است.

وی در رابطه با موضوع این تله فیلم توضیح داد: "جاودانگی" روایت دو پهلوان (رسول و جواد) کشتی با چوخه است که یکی از آن‌ها (جواد) در حین تمرین (با رسول) به طور تصادفی کشته شده و رسول به قتل متهم می‌شود.

تهیه‌کننده این تله فیلم ادامه داد: حاج ولی‌ معتمد محل در پی رضایت گرفتن از خانواده مقتول و بازگرداندن رسول به میدان برای شرکت در مسابقات کشتی با چوخه قهرمانی کشور است که همه ساله چهاردهم فرودین ماه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ابوالفضل پورعرب، عنایت بخشی، جمشید صفری، سعید حران‌اف، مصطفی غلامی‌آبادانی، مهدی کریم‌خانی، سارا نازپرور، مخدره چوب‌دار، فاطمه طاهری و فاطمه نمازی بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

دانشور اضافه کرد: عوامل این تله فیلم را کارگردان: محسن توکلی، نویسنده: حسام مطلبی، محمد قانعی‌فرد، برنامه‌ریز: مهدی مطلبی، دستیار اول کارگردان: افشین آقایی، منشی صحنه: ثریا ریاحی‌راد، صداگذاری نعیمی، آهنگ‌ساز: آرمان موسی‌پور، جلوه‌های ویژه تصویری: مجید دوستی، تدوین: محسن توکلی، مدیر تصویربرداری: حسن سلطانی، دستیار اول تصویر: مرتضی صفدری، تصویربردار دوم: کوروش مرشد سلوک، صدابردار: حمیدرضا اسلامی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری‌فر، طراح گریم: علیرضا باقربیگی، مدیر تولید: مهدی مجلل، مدیر تدارکات: شاهین رادفر، مجری طرح: محبوبه مجلل، دستیار تهیه: بهرام اندرخو، عکاس و روابط عمومی: پیام نصیری‌خرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول