اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

انجام 120 هزار بازرسی از کارگاه‌های فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس گفت: 120 هزار بازرسی از اماکن و کارگاه‌های مختلف این استان صورت گرفت.

انجام 120 هزار بازرسی از کارگاه‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسحاق رائجی بعدازظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازرسان سازمان تامین اجتماعی به دقت تمام کارگاه‌ها و شرکت‌ها را در نظارت و کنترل خود دارند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس افزود: در سال گذشته 120 هزار بازرسی از اماکن و کارگاه‌های مختلف این استان انجام شده است.

وی ادامه داد: 34 شعبه تامین اجتماعی و 19 شعبه اقماری در این استان فعالیت می‌کنند.

رائجی در ادامه از زیرپوشش قرار گرفتن حدود 2 میلیون نفر از مردم این استان خبر داد و با اشاره به آخرین وضعیت بیمه شدگان در فارس تصریح کرد: در سال گذشته حدود 11 هزار و 500 نفر از مقرری بیمه تامین اجتماعی استفاده کرده‌اند که این آمار در مقایسه با سال قبل حدود 2 هزار نفر افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی به طور حتم آمار مستمری‌بگیران نیز افزایش می‌یابد که در حال حاضر نسبت بیمه شدگان به مستمری‌بگیران حدود شش به یک است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان فارس با اشاره به وضعیت شش ماه اول و دوم سال گذشته خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال گذشته 427 هزار نفر بیمه شدند و در شش ماه دوم نیز این رقم به 429 هزار نفر رسید.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول