اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و کیواسپرت چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و کیواسپرت چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات بیلیارد آقایان قهرمانی کشور در این استان برگزار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور می‌شود

جمشید جانثاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: این مسابقات از پنجم تا نهم شهریور ماه جاری در سالن پایگاه قهرمانی مرکز آموزش بیلیارد چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور 100 بیلیارد باز ماهر از استان‌های سراسر کشور در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

جانثاری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با 15 ورزشکار بیلیارد باز در این مسابقات شرکت می‌کند، گفت: ورزشکاران این استان تمرینات خوبی را انجام داده‌اند و در حال حاضر از آمادگی 100 درصدی برخوردار هستند.

رئیس هیئت بولینگ و کیواسپرت چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بعد از استان‌های تهران و فارس، چهارمحال و بختیاری جایگاه سوم بیلیارد کشور را به خود اختصاص داده و در سال جاری درصدد است تا با استفاده از امتیاز میزبانی این مسابقات بتواند از استان‌های تهران و فارس پیشی گیرد.

وی ادامه داد: تمام ورزشکاران بیلیارد باز و مربیان بیلیارد این استان هم قسم شده‌اند تا بتوانند با درخشش در مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی کشور از استان‌های تهران و فارس جلو بزنند.

جانثاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهارمحال و بختیاری یکی از سه قطب بیلیارد قهرمانی کشور محسوب می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط هیئت بیلیارد این استان درصدد هستیم با درخشش در مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور، خود را به عنوان تنها قطب بیلیارد کشور معرفی کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در این استان سالن اختصاصی بیلیارد وجود دارد ورزشکاران می‌توانند از شرایط فراهم شده به نحو احسنت برای ارتقای سطح بیلیارد این استان استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول