اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان خبر داد:

برگزاری کلاس داوری بیلیارد در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: کلاس داوری و مربیگری بیلیارد در این استان در حال برگزاری است.

برگزاری کلاس داوری بیلیارد در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سارنگ بزرگ‌چنانی صبح امروز در جمع اعضای هیئت بولینگ و بیلیارد استان، اظهار داشت: نخستین کلاس مربیگری و داوری بیلیارد در استان با حضور 50 شرکت‌کننده مرد و زن در حال برگزاری است.
وی افزود: این کلاس‌ها زیر نظر رضا شکری مدرس کلاس مربیگری و مجید پروانه مدرس کلاس داوری است.
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان با تاکید بر اینکه پاک‌سازی محیط‌های ورزشی باید جدی گرفته شود، اذعان داشت: بازرسی این هیئت و اداره کل ورزش و جوانان استان این مهم را مصرانه پیگیری می‌کند.
وی با انتقاد از باشگاه‌هایی که نرخ را رعایت نمی‌‌کنند، افزود: اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها باید با موارد تخلف برخورد کنند.
بزرگ‌چنانی قیمت بولینگ ساعتی 23 هزار تومان و بیلیارد ساعتی 10 هزار تومان را غیرمنصفانه دانست و اجرای موازین اخلاقی را به تمام باشگاه‌ها تذکر داد.
وی با بیان اینکه قهرمان‌پروری و ایجاد الگو عرصه را برای افراد غیر ورزشی تنگ می‌کند، تصریح کرد: چکامه، پدر بیلیارد ایران گیلانی بود و این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در این رشته است.
این مسئول از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواست تا مشکلات صدور مجوز برای متقاضیان را صادر و باشگاه‌های بدون مجوز به ویژه در روستاها را ساماندهی کند.
وی از تمام باشگاه‌داران این رشته ورزشی خواست تا برای اطلاع‌رسانی به‌موقع دستگاه فکس را تهیه کنند.
بزرگ‌چنانی اذعان داشت: باشگاه‌ها برای انجام بیمه ورزشی بازیکنان به افراد دارای بیمه ورزشی و کارت عضویت تخفیف ویژه دهند.
وی با اشاره به اینکه تمام مدیران باشگاه‌های بیلیارد باید دارای مدرک آموزشی در رشته مربوطه باشند، ابراز داشت: فعالیت‌ باشگاه‌ها در زمینه تمدید و صدور کارت عضویت توسط هیئت گزارش می‌شود و طبق اساسنامه‌های رسیده از کمیسیون ماده 5 و فدراسیون، این گزارش‌ها تاثیرگذار است.
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان توجه به تمام قوانین اماکن ورزشی را مورد تاکید قرار داد و افزود: رعایت ساعت کار تا 12 شب، رعایت حجاب و پوشش اسلامی بسیار مهم بوده و استفاده از قمار، ورود افراد آلوده به مسکرات، مواد مخدر، استعمال دخانیات و هرگونه رفتارهای غیر ورزشی در باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد استان به شدت ممنوع است.
وی خواستار همکاری مدیران باشگاه‌ها با بازرس هیئت مذکور حبیب‌الله طیارپور و همکاران وی شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول