اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 32 ورزشکار

شهرکرد میزبان مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور شد

خبرگزاری فارس: دومین دوره مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور با حضور 32 ورزشکار در شهرکرد آغاز شد.

شهرکرد میزبان مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری پیش‌ازظهر امروز در مراسم آغاز این مسابقات، اظهار داشت: دومین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور ششم لغایت 9 اسفندماه جاری در رده سنی زیر 17 سال آقایان با حضور 32 ورزشکار برگزار و شرکت‌کنندگان به صورت دوره‌ای و تک حذفی به رقابت با هم می‌پردازند.

محمود شمسی‌پور افزود: نفرات اول و دوم این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی زیر 21 سال کشور برای اعزام به مسابقات آسیایی دعوت خواهند شد.

وی در ادامه از فعالیت 250 بیلیارد باز آموزش دیده در این استان خبر داد و گفت: استعدادهای فراوانی در بین ورزشکاران این استان وجود دارد که در صورت توجه کافی مسئولان و فراهم شدن شرایط و امکانات لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه بیلیارد استان خواهیم بود.

شمسی‌پور اضافه کرد: در حال حاضر رشته ورزشی ایت بال به‌صورت پایه‌ای در این استان فعال است، با توجه به اینکه در گذشته به رشته ورزشی ایت بال در بین گروه سنی 9 تا 17 سال کمتر توجه می‌شد، اکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این استان هستیم.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: فعال کردن ایت بال بانوان و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان از مهمترین اقدامات صورت گرفته به‌ منظور توسعه این رشته ورزشی در مدت یک سال گذشته است.

وی با بیان اینکه ایت بال چهارمحال و بختیاری در بین 31 استان کشور رتبه ششم را به خود اختصاص داده است، گفت: در سال گذشته ایت‌بال چهارمحال و بختیاری در رده 27 کشور قرار گرفته بود که در طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام گرفته با صعود 21 پله‌ای در حال حاضر در رده‌ ششم جدول قرار گرفته است.

وی افزود: ارتقای جایگاه ایت‌بال این استان به سکوی نخست از مهمترین اهداف فراروی این هیئت در افق چشم انداز سه سال آینده است.

مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور از امروز ششم اسفند لغایت 9  اسفندماه جاری با حضور 32 ورزشکاران از استان‌های مختلف کشور در شهرکرد برگزار می‎شود.

لازم به ذکر است این مسابقات صبح ساعت  9-11 و بعد ازظهرها نیز رأس ساعت 15 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول