اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد:

احتمال برگزاری مسابقات بین‌المللی بیلیارد در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از احتمال برگزاری مسابقات بین المللی بیلیارد در سالجاری در آبادان خبر داد.

احتمال برگزاری مسابقات بین‌المللی بیلیارد در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، خادم علی تهذیبی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران آبادانی اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور با شرکت 31 استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه همین هفته در آبادان برگزار می‌شود.
وی در همین خصوص اضافه کرد: تنها تیم‌های خوزستان و تهران در این دوره از مسابقات با دو تیم حاضر هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان همچنین از میزبانی آبادان در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد و افزود: هفته آینده میزبان مسابقات قهرمانی چوگوی ایران بوده و موافقت‌های لازم را برای برگزاری یک دوره مسابقه بیلیارد بین‌المللی در آبادان و در سال جاری را کسب کردیم.
وی در ادامه از موفقیت حسین وفایی؛ اسنوکرباز آبادانی در مسابقات جهانی هندوستان گفت و خاطرنشان کرد: مربی خوب برای یک منطقه غنیمت است و وفایی در حالی به این مقام رسید که یک مربی کار بلد به نام بیژن امجدی را در کنار خود داشت.
تهذیبی تصریح کرد: امجد با توانایی‌های فنی که در بیلیارد دارد این قدرت را در اختیار داشته که در آینده نزدیک ورزشکاران بزرگ دیگری را همانند حسین وفایی به جامعه ورزش تقدیم کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اضافه کرد: حمایت از ورزشکاری مثل حسین وفایی افتخار محسوب شده و خوشحالم که در اعزام وی به مسابقات جهانی این افتخار نصیب ما شد.
وی همچنین از انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال آبادان گفت: این هیئت با سرپرست فعالیت خود را دنبال کرده و ما کماکان در حال بررسی گزینه‌های مختلف بوده و به زودی رئیس جدید را معرفی می‌کنیم.
وی در پایان از وضعیت فعالیت هیئت های ورزشی در آبادان گفت و افزود: هنوز دو تا سه هیئت غیر فعال همانند قایقرانی داشته که در صورت تامین اعتبارات این هیئت‌ها را فعال کرده ولی در نقطه مقابل هیئت چوگانی را در آبادان تشکیل دادیم که در استان خوزستان هم شکل نگرفته است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول