اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

رقابت‌های پاکت بیلیارد قطر تجربه داوران را چندین برابر کرد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: نحوه برگزاری رقابت‌های پاکت بیلیارد 2012 قطر افزایش چندین برابری تجربه داوران بیلیارد را به همراه داشت.

رقابت‌های پاکت بیلیارد قطر تجربه داوران را چندین برابر کرد

پانته‌آ صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نحوه برگزاری رقابت‌ها، سالن برگزاری، پذیرایی، هماهنگی رفت و آمد و از همه مهم‌تر برنامه‌ریزی داوری‌ها در مسابقات جهانی پاکت بیلیارد (ناین بال) قطر 2012 (آقایان) بسیار خوب و قابل توجه بود.

وی که به عنوان تنها دارنده (خانم) مدرک داوری B در رشته پاکت بیلیارد به همراه هفت نفر از اعضای تیم داوری شرکت کننده از ایران در رقابت‌های پاکت بیلیارد قطر شرکت کرده است، ادامه داد: این مسابقات در دو مرحله (stage 2) برگزار شد که در مرحله نخست، چهار نفر از آقایان به صورت آزاد شرکت کردند و در مرحله دوم نیز، دو نفر که عضو تیم ملی آقایان بودند، برخلاف تمام تلاش‌های صورت گرفته از ادامه رقابت‌ها باز ماندند.

نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تاکید کرد: از آنجا که من در سال 2007 نیز داور شرکت کننده در مسابقات آسیایی اسنوکر و بیلیارد انگلیسی قطر بودم پیشرفت و تجربه خوب و قابل ملاحظه‌ای در رقابت‌های پاکت بیلیارد قطر به دست آوردم و امیدوارم همه داوران ما با ارتقای سطح داوری خود فرصت حضور در این‌گونه رقابت‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول