اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد

فعالیت 200 ورزشکار کردستانی در رشته بیلیارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از فعالیت 246 ورزشکار سازمان یافته در سطح 12 باشگاه بولینگ و بیلیارد در استان خبرداد.

فعالیت 200 ورزشکار کردستانی در رشته بیلیارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی دوشنبه‌شب در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد کردستان در سنندج ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: بولینگ و بیلیارد یکی از رشته‌های زیبا و مفرح است که ورزشکاران در سطح استان کردستان علاقه خاصی نسبت به این رشته ورزشی دارند.

وی در ادامه افزود: این رشته ورزشی نیز در حال حاضر جمع کسیری از ورزشکاران، نوجوان و جوانان استان و کشور را در برگرفته و موفق به عناوین خاصی برای کشور در سطح‌های مختلف شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد: امروزه این رشته ورزشی در استان کردستان از جایگاه خاصی برخوردار است و ورزشکارانی چون آرمین محمودی عضو تیم ملی را پرورش داده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 12 باشگاه فعال زیر نظر هیئت و اداره کل ورزش وجوانان استان فعالیت دارند، گفت: در این باشگاه‌ها در سطح استان 246 نفر ورزشکار به صورت سازماندهی شده در بعد قهرمانی مشغول به فعالیت هستند.

عبداللهی برای حمایت و توسعه این رشته ورزشی در سطح استان اعلام آمادگی کرد و بیان داشت: این اداره کل نهایت همکاری در رابطه با امکانات و تجهیزات در راستای آیین نامه ماده 14 با هیئت بولینگ و بیلیارد را خواهد داشت.

وی در پایان در رابطه با احداث خانه بولینگ و بیلیارد استان کردستان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان یک قطعه زمین در اختیار این هیئت ورزشی قرار خواهد داد و هیئت می‌تواند با همکاری فدراسیون و وزارت ورزش وجوانان برای احداث آن اقدام کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول