اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بیلیارد خوزستان:

هیئت بیلیارد خوزستان سالن ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بیلیارد خوزستان گفت: هیئت استان چندین سال است که سالن ندارد و به همین دلیل جایی برای تمرین و استعدادیابی بازیکنان جوان نداریم.

هیئت بیلیارد خوزستان سالن ندارد

محمد علی چابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار امیدواری کرد: این مشکل با توجه به قول و وعده مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان برای احداث و تجهیز یک سالن بیلیارد در سال 91، برطرف شود.

وی کسب افتخارات فراوان توسط اسنوکربازان خوزستانی را مرهون تلاش آنان، اتحاد و دوستی بین بیلیاردبازان و دست اندرکاران هیئت استان و عوامل جانبی دانست و گفت: هیئت استان با برگزاری جلسات متعدد حواشی را از پیرامون خود دور و ارتباط با ورزشکاران را قوی می‌کند.

چابک درباره وضعیت آمادگی حسین وفایی و احسان حیدری نژاد که جزو نفرات برتر اسنوکر ایران و جهان هستند، گفت: حسین پس از تمرینات خوبی که در کشور داشت با آمادگی کامل به چین رفت تا در مسابقات 32 نفر برتر اسنوکربازان جهان شرکت کند. احسان حیدری نژاد هم به دعوت فدراسیون جهانی بیلیارد در آکادمی تایلند به سر می‌برد. این آکادمی یک کارگاه آموزشی و تکنیکال است که اسنوکربازان خوبی از سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند.

وی درباره دیگر بازیکنان آینده دار اسنوکر گفت: آرمین خداپرست، مهدی محسنی، علی سرخی و تعداد دیگری هستند که می‌توانند در آینده نقش بسزایی در این رشته داشته باشد.

رئیس هیئت بیلیارد خوزستان گفت: در حال حاضر تنها هیئتی که در استان به نام خود سالن دارد هیئت بیلیارد آبادان است و تعداد سالن‌های بیلیارد در اهواز نیز زیاد است. در باقی شهرستان‌ها بیلیاردبازان در سالن‌های خصوصی تمرین می‌کنند. به همین خاطر وضعیت اهواز و آبادان نسبت به دیگر شهرستان‌ها بهتر است.

حسین وفایی اسنوکرباز جوان و خوزستانی کشور هم اکنون در مسابقات جهانی بیلیارد در حرفه‌ای‌‎ترین سطح در حال دیدار با 32 نفر برتر جهان است. وی با قهرمانی در مسابقات جهانی امسال در هندوستان راه خود را به این مسابقات که در چین در حال برگزاری است باز کرد. همچنین احسان حیدری نژاد قهرمان کشور و جزو 16 نفر برتر جهان دیگر اسنوکر باز خوزستانی است که همراه وفایی به عنوان دو نفر اصلی تیم ملی اسنوکر ایران به سایر مسابقات اعزام می‌شوند. بانوان خوزستانی نیز از قافله عقب نمانده‌اند و طاهره اسلامی و سحر بایمانی هر دو از خوزستان به فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی کشور راه یافتند و به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول