اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بیلیارد چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شرکت تیم بیلیارد چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بیلیارد چهارمحال و بختیاری از شرکت تیم بیلیارد این استان در مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد.

شرکت تیم بیلیارد چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری
جمشید جانثاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 250 بیلیارد باز آموزش دیده در این استان فعالیت می‌کنند.
وی افزود: استعدادهای فراوانی در بین این ورزشکاران این استان وجود دارد که در صورت توجه کافی مسئولان و فراهم شدن شرایط و امکانات لازم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه بیلیارد استان خواهیم بود.
جانثاری اضافه کرد: تیم بیلیارد این استان با کسب عنوان قهرمانی مسابقات منطقه‌ای بیلیارد که به میزبانی شهرکرد برگزار شد مجوز حضور در مسابقات کشوری را بدست آورد.
رئیس هیئت بیلیارد چهارمحال و بختیاری افزود: تیم بیلیارد این استان در این مسابقات موفق شد عنوان نخست این مسابقات را در بخش ایت بال و مقام سومی بخش اسنوکر را بدست آورد.
جانثاری خاطرنشان کرد: تیم استان با کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نماینده منطقه پنج کشور در مسابقات کشوری خواهد بود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر رشته ورزشی ایت بال به‌صورت پایه‌ای در این استان فعال است، گفت: با توجه به اینکه در گذشته به رشته ورزشی ایت بال در بین گروه سنی 9 تا 17 سال کمتر توجه می‌شد، اکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین نوجوانان، جوانان و بزرگسالان این استان هستیم.
جانثاری تصریح کرد: فعال کردن ایت بال بانوان و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته به‌ منظور توسعه این رشته ورزشی در مدت یک سال گذشته است.
وی با بیان اینکه ایت بال چهارمحال و بختیاری در بین 31 استان کشور رتبه ششم را به خود اختصاص داده است، گفت: در سال گذشته ایت‌بال چهارمحال و بختیاری در رده 27 کشور قرار گرفته بود که در طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام گرفته با صعود 21 پله‌ای در حال حاضر در رده‌ ششم جدول قرار گرفته است.
رئیس هیئت بیلیارد چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای جایگاه ایت‌بال این استان به سکوی نخست از مهم‌ترین اهداف فراروی این هیئت در افق چشم انداز سه سال آینده است.
وی با اشاره به مشکلات فراروی این رشته ورزشی، گفت: عدم رسانه‌ای شدن این رشته ورزشی، پرهزینه بودن و گران بودن تجهیزات و نبود اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری است.
مسابقات بیلیارد قهرمانی منطقه 5 کشور از تاریخ بیست و هفتم لغایت 29بیست و نهم مهرماه جاری با حضور ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول