اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نایب رئیس فدراسیون بیلیارد

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد کردستان معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان کردستان با حضور نایب رئیس فدراسیون معرفی شد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد کردستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد اسماعیلی تک کاندیدای انتخابات هیئت بولینگ و بیلیارد با کسب تمامی آرا به عنوان رئیس هیئت چهارساله بولینگ و بیلیارد کردستان انتخاب شد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد کردستان تلاش برای تغییر نگرش مردم به این رشته ورزشی را از مهم‌ترین برنامه‌های چهار ساله خود عنوان کرد و اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته به دلایل خاصی دید مردم به این رشته ورزشی نه تنها در استان بلکه در سراسر کشور مقداری عوض شده بود.

* تبدیل باشگاه‌های بولینگ کردستان به اماکن درآمدزایی

اسماعیلی تغییر کلی سطح کارهای باشگاه‌ها را از دیگر برنامه های کاری خود عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیشتر باشگاه‌ها به یک محیط درآمدزا تبدیل شده‌اند و کمتر به بحث قهرمانی توجه می‌شود.

وی از برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری این رشته ورزشی در استان خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری  بسترساز توسعه این رشته ورزشی در استان خواهد شد.

وی ایجاد طرح‌های استعدادیابی در باشگاه‌ها، ایجاد تعامل در بین این هیئت ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌‌‌‌‌ها و برگزاری مسابقات خانوادگی به منظور آشنایی بیشتر والدین ورزشکاران را از دیگر برنامه‌های چهار ساله خود برشمرد.

گفتهی است مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد دوشنبه شب با حضور نایب رئیس فدراسیون در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول