اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

ضرورت تلاش فرهنگیان برای استقرار ساختار جدید آموزشی 3ـ3ـ6

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: تمامی فرهنگیان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش باید در راستای اهداف سند تحول بنیادین و استقرار ساختار جدید آموزشی 3-3-6 تلاش کنند.

ضرورت تلاش فرهنگیان برای استقرار ساختار جدید آموزشی 3ـ3ـ6

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو ساکی صبح امروز در جلسه مشترک شورای معاونان و کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در آستانه استقرار ساختار جدید نظام آموزشی 3-3-6 قرار گرفته‌ایم بر تشریح و تبیین مبانی و مراحل اجرای تحول بنیادین برای کلیه دست‌اندرکاران درون آموزش و پرورش و عوامل موثر در برون آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی خواستار برگزاری جلسات ستاد استانی و کمیته‌های شهرستانی به صورت هفتگی به منظور پیگیری مجدانه فعالیت‌ها و اقدام سریع و به موقع شد و ساماندهی فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس و آموزش عمومی و تخصصی نیروی انسانی به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی آموزگاران پایه‌های دوم و ششم ابتدایی را ضروری عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان مراقبت و نظارت بر اجرای مطلوب برنامه درسی و محتوای آموزشی و تامین فضاهای آموزشی و تربیتی را از دیگر اقدامات ستاد استقرار برشمرد و بر ساماندهی فضاهای موجود، استفاده مطلوب از فضاهای در اختیار، رفع نواقص، انجام تغییرات کالبدی و اختصاص فضاهای جدیدالاحداث به دانش‌آموزان دوره ابتدایی تاکید کرد.

ساکی اطلاع‌رسانی دقیق نحوه استقرار ساختار جدید آموزشی 3-3-6 را یکی دیگر از برنامه‌های ستاد عنوان کرد و با بیان اینکه مرداد ماه زمان اصلاح و ترمیم فعالیت‌های صورت گرفته است بر پیگیری مجدانه و مسئولانه امور در فرصت باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وی از مسئولان کمیته‌های استانی خواست تا با ارائه به موقع گزارش اقدامات، بازنگری فعالیت‌ها بر شناسایی موانع و مشکلات اقدام نمایند تا سال‌تحصیلی جدید با اقتدار هر چه بیشتر آغاز شود.

وی از سند ملی به عنوان نقشه راه نام برد و  با بیان اینکه آنچه در سند تحول بنیادین آمده باید در سر کلاس اتفاق بیفتد از مسئولین امر خواست کمر همت را برای عملیاتی کردن راهکارهای سند بر دارند و در دیدار با اقشار مختلف مردم ضرورت ایجاد تحول در آموزش و پرورش را تبیین نمایند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول