اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش زنجان خبر داد

پیشرفت 40 درصدی پروژه پونک فرهنگیان زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از پیشرفت 40 درصدی پروژه پونک، طرح مسکن فرهنگیان زنجانی خبر داد.

پیشرفت 40 درصدی پروژه پونک فرهنگیان زنجانی

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ساخت پروژه مسکن فرهنگیان واقع در پونک از سال 84 آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه پونک فرهنگیان دارای یک هزار و 196 واحد است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پس از گذشت پنج سال از ساخت پروژه پونک ساخت واحدهای مسکونی این پروژه به علت پیگیرنشدن پیشرفت چندانی نداشت، اضافه کرد: پس از این مدت مسئولان ذیربط در آموزش و پرورش با پیگیری‌های لازم این پروژه را تبدیل به واحدهای همچون ساز و کار مسکن مهر کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت واحدهای پروژه پونک همچون واحدهای مسکونی مهر با وام 22 میلیون تومانی و با سود هفت درصد در حال ساخت است، افزود: در این زمینه با اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان عقد قرارداد شده است.

احمدی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تبدیل واحدهای مسکونی مذکور به صورت خود مالکین افزود: واگذاری این واحدها و نحوه انتخاب آنها به صورت امتیازبندی است که افراد نام‌نویسی کرده، دارند.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر 100 هزار تومان واریزی یک امتیاز برای فرد نام‌نویسی کرده در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین امتیاز در بین فرهنگیان شخصی است که دارای 248 هزار امتیاز است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه واگذاری واحدها بر اساس امتیاز اولویت‌بندی می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر پروژه مذکور دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اینکه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته ساخت پروژه مذکور در سال 92 به پایان می‌رسد، افزود: میزان اقداماتی که در زمینه ساخت این پروژه در چهار ماه اخیر صورت گرفته است، برابر با پیشرفتی است که این پروژه در پنج سال قبل از این چهار ماه داشته است.

احمدی همچنین با اشاره به اینکه افرادی که متمایل به انصراف هستند، می‌توانند نسبت به انجام این کار اقدام کنند، افزود: مبلغ واریز شده شده توسط شرکت به فرد انصرافی در همان روز تحویل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه برخی از افراد نام‌نویسی کرده در سال‌های قبل به علت پیشرفت نداشتن پروژه انصراف داده‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز فرصت برای این گروه وجود دارد و سوابق این افراد موجود است و در صورتی که این افراد تمایل به رجوع داشته باشند، واگذاری واحدها به این گروه بر اساس اولویت و سوابقی که دارند، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول