اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان بهمن‌ماه امسال

فاز نخست مرکز رفاهی فرهنگیان مبارکه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: فاز نخست مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان مبارکه با قول مساعد فرماندار شهرستان و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

فاز نخست مرکز رفاهی فرهنگیان مبارکه به بهره‌برداری می‌رسد

رضا قلی نظریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به ساخت مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان مبارکه، اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث این مجموعه در سال 88 آغاز شده است، هم‌اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی حدود 30 درصدی این پروژه هستیم.

وی در ادامه افزود: با مساعدت‌های فرماندار شهرستان و نماینده مردم شهرستان مبارکه می‌توان تا پایان بهمن‌ماه سال جاری فاز نخست این مجموعه را افتتاح کرد و در خدمت فرهنگیان شهرستان مبارکه قرار داد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: دولت هیچ‌گونه هزینه‌ای را به این مرکز اختصاص نداده است و تا به امروز تمام هزینه‌های تأمین‌شده برای احداث این ساختمان از سوی فولاد مبارکه، فرمانداری شهرستان، شهرداری‌های شهرستان، مجمع خیران مدرسه‌ساز و مشارکت‌های مردمی بوده است.

وی در ادامه به هزینه‌های این مرکز رفاهی اشاره کرد و افزود: با مبالغی که به منظور ساخت این مرکز از سوی نهادها و خیران اهدا شده است معادل 3 میلیارد و 450 میلیون ریال تأمین نقدی صورت گرفته است.

نظریان همچنین تصریح کرد: برای به پایان رساندن این پروژه اعتباری معادل 12 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی در پایان با بیان اینکه این مرکز رفاهی با مساحتی در حدود 2 هزار و 400 متر مربع در سه فاز پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این مرکز می‌تواند پاسخگوی نیازهای فرهنگی و رفاهی فرهنگیان، میهمانان نوروزی و همشهریان باشد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول