اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

اجرای عدالت الزام امروز ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید با الگوگیری از حضرت علی (ع) در تمام عرصه‌ها عدالت را اجرا کنیم که امروز در کشور این مهم واجب و الزام است.

اجرای عدالت الزام امروز ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، محمدعلی پورمختار پیش از ظهر امروز در دوازدهمین یادواره 13 شهید روستای همه‌کسی در حسینیه امام خمینی (ره) این روستا اظهار داشت: شهدا برای کشور عزت و اقتدار خلق کردند و مسیر انقلاب توسط خون شهدا پربارتر شده که ما باید قدردان خون آنان باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری این گونه یادواره‌ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، عامل آشنایی نسل جوان با رشادت‌های شهیدان است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه باید با الگوگیری از حضرت علی (ع) عدالت را سرلوحه کارها قرار دهیم و در تمام عرصه‌ها عدالت را اجرا کنیم که امروز در کشور این مهم واجب و الزام است.

وی تصریح کرد: امروز در شرایط سختی هستیم و دشمن یک جنگ همه‌جانبه و نابرابر را آغاز کرده به طوری که کمر همت به نابودی اقتصاد ما بسته است، پس باید هوشیار بود.

پورمختار تأکید کرد: تحریم‌ها ظالمانه به کشور حاکم شده که همه باید دست به دست هم دهیم و حوزه اقتصاد را تقویت کنیم و مردم نیز باید از اسراف دوری و امر مصرف را مدیریت کنند.

وی افزود: مسئولان نیز باید به امر تولید در عرصه‌های کشاورزی و صنعتی توجه ویژه‌ای داشته باشند و به برکت وحدت و همدلی قوا با هم همگام بوده و در راستای توسعه کشور حرکت کنیم که البته این وحدت در جامعه وجود دارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: در کمیسیون اصل 90 نظارت قوی داریم تا این برهه از زمان را با موفقیت طی کنیم و اساس کار امروز حمایت از تولید است.

وی در بخش پایانی سخنانش به وضعیت سوریه پرداخت و تصریح کرد: سوریه خط مقدمی است که امروز تاوان حمایت از ایران را در دوران مقدس پس می‌دهد و بر ما تکلیف است که از این کشور حمایت کنیم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول