اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بی‌عدالتی یکی از پیامدهای اقتصاد غیرواقعی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسئولان باید نیازمندی و مطالبات مردم را حس کنند، گفت: بی‌عدالتی یکی از پیامدهای اقتصاد غیرواقعی بوده و باید به سمت شرایط واقعی اقتصاد آزاد پیش برویم.

بی‌عدالتی یکی از پیامدهای اقتصاد غیرواقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، احمد علیرضابیگی صبح امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود در جمع مردم بستان‌آباد، با بیان اینکه تصور عمومی در جامعه سودده نبودن فعالیت در بخش کشاورزی است، اظهار کرد: تجمیع اراضی و استفاده بهینه از منابع آب و خاک، می‌تواند کشاورزی را به فعالیتی پرمنفعت و موثر در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید تبدیل کند.

وی با اشاره به برنامه دولت برای اتمام پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان فرصت فعالیت خود، گفت: در شهرستان بستان‌آباد هم دو پروژه سد "کلقان" و محور "بستان آباد- سراب" جزو این پروژه‌ها منظور شده که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به تامین آب شرب و کشاورزی و همچنین تامین امنیت عبور و مرور در منطقه حل شود.

بیگی افزود: برای طرح‌های دیگر این شهرستان از جمله پایاب سد "الخلج" و سد "وحدت" و احداث و بهسازی راه‌های روستایی نیز منابع خوبی پیش‌بینی شده است.

وی همچنین از افتتاح طرح فاضلاب بستان‌آباد در هفته دولت امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این طرح شرایط بهداشتی به مراتب بهتری را در این شهرستان شاهد باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید نیازمندی مردم را حس کنند و با شناخت صحیح از مطالبات عمومی، سمت و سوی فعالیت‌های خود را گشایش در زندگی مردم قرار دهند.

وی دولت احمدی‌نژاد را الگوی مردم‌داری و تکیه بر اراده مردم دانست و افزود: دولت نهم و دهم با عمل به سفارش مقام معظم رهبری در خصوص توسعه مبتنی بر عدالت، در این مسیر گام برداشت و به همین علت مورد اقبال توده‌های مردم قرار گرفت.

بیگی اظهار کرد: دولت توانست با تکیه بر گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شعار ما می‌توانیم، توفیقات زیادی کسب کند که قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر توفیقات دولت در دیدار اخیر ایشان با کارگزاران نظام گفت: اظهارات تاییدآمیز معظم‌له در خصوص اقدامات دولت، ثابت می‌کند که هر دولتی مرام و مشرب خود را بر پایه آرمان‌ها و منویات رهبری قرار دهد، می‌تواند موفق باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود بی‌عدالتی را یکی از پیامدهای اقتصاد غیرواقعی دانست و افزود: بی‌عدالتی عامل بی‌انگیزگی نسبت به کار و تلاش است و این موضوع امکان رشد و شکوفایی را دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه برای رونق اقتصادی باید به سمت شرایط واقعی اقتصاد آزاد پیش برویم، گفت: حمایت از تولید داخلی یک شاخص برجسته در این زمینه است که می‌تواند امکان استفاده صحیح از منابع داخلی و ارتباط سازنده با اقتصاد جهانی را فراهم کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از سخنرانی در جمع مردم بستان‌آباد، در ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم این شهرستان به مشکلات عده‌ای از آنان رسیدگی کرد.

معاون عمرانی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان هم علیرضابیگی را در رسیدگی به مشکلات مردم بستان‌آباد همراهی کردند. 

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول