اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حضور مردم در صحنه‌ها به پایداری نظام کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:‌ حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام به پایداری نظام کمک می‌کند.

حضور مردم در صحنه‌ها به پایداری نظام کمک می‌کند

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب پایداری نظام شده و به ادامه راه نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه باید قدردان مردم بوده و از زحمات آنان در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد، افزود: حضور پرشکوه مردم در صحنه‌های مختلف ثابت کرده است که مردم همواره پشتیبان نظام بوده و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن در 33 سال اخیر از هیچ توطئه‌ای برای به چالش کشاندن نظام دریغ نکرده است، افزود: حضور به موقع مردم موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با تبلیغات سوء علیه نظام تلاش کرده است، افزود: اثر حضور مردم استکبار را به تکاپو انداخته و توطئه‌های آنان را خنثی کرده است.

حسینی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال 59 خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همسو با سایر ارگان‌های فرهنگی جامعه گام‌های مطلوبی را برداشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران چهار ویژگی مهم دارد که سایر انقلاب‌ها از آن بی‌بهره‌اند، افزود: مهم‌ترین ویژگی انقلاب ایران دینی‌بودن این انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان رهبری انقلاب اسلامی را به عنوان مرجع عالمیان معرفی کرد و افزود: مردمی‌بودن انقلاب اسلامی از دیگر ویژگی‌های انقلاب ایران است.

وی استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی‌های انقلاب ایران برشمرد و افزود: انقلاب با تکیه بر این چهار اصل نسبت به انقلاب‌های دیگر تفاوت چشمگیری دارد.

حسینی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار سایر نهادهای فرهنگی اقدامات لازم را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انجام می‌دهد، افزود: این شورا تاکنون توانسته است فعالیت‌های تاثیرگذاری را برای مقابله با دشمنان انجام دهد.

وی برگزاری مراسم‌های مختلف در مناسبت‌ها را از برنامه‌های این شورا عنوان کرد و گفت: حماسه بزرگ 9 دی و 22 بهمن تنها برخی از مناسبت‌های این شورا است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول