اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

آیت‌الله محمودی شخصیتی بارز و نقطه ثقل ورامین است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: شما شخصیتی بارز و نقطه ثقل منطقه هستید.

آیت‌الله محمودی شخصیتی بارز و نقطه ثقل ورامین است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور لحظاتی پیش با آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کرد.

در این دیدار که دقایقی پیش در بیت حضرت آیت‌الله محمودی گلپایگانی و با حضور محسن منصوری فرماندار ورامین، عبادالله میرزایی‌مطلق رئیس دادگستری ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین انجام شد، برخی از مسئولان سازمان بازرسی کل کشور نیز حجت‌الاسلام پورمحمدی را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در این دیدار ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع)، در سخنانی مشکلات شهرستان ورامین را مطرح کرد.

آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی مشکلاتی همچون کمبود آب، ازدیاد جمعیت و بیکاری جوانان را از مهمترین معضلاتی عنوان کرد که این شهرستان با آن مواجه است.

امام جمعه ورامین افزود: این منطقه جوانان تحصیل‌کرده بسیاری دارد که متأسفانه به دلیل نبود شغل بیکار هستند و بارها گلایه خود را از این موضوع ابراز داشته‌اند.

امام جمعه ورامین افزود: ورامین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مورد خشم طاغوت بود و کاملا محروم به حساب می‌آمد، بعد از پیروزی انقلاب نیز کارهای عمرانی فراوانی در شهرستان صورت گرفت اما هنوز دارای محرومیت است.

وی در ادامه یادآور شد: از جمله مواردی که شهرستان ورامین را در دوران طاغوت رنج می‌داد، کمبود آب کشاورزی بود که هم‌اکنون نیز با آن مواجه هستیم.

آیت‌الله محمودی ادامه داد: خدا را شاکرم که آن دوران را دیدم، انقلاب اسلامی نعمات فراوانی داشت که هم‌اکنون مردم از آن بهره‌مند هستند.

آیت‌الله محمودی منشاء خیرات و برکات در ورامین است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این دیدار امام جمعه ورامین را شخصیتی بارز و نقطه ثقل منطقه عنوان کرد.

مصطفی پورمحمدی بیان کرد: وجود حضرت آیت‌الله محمودی در شهرستان ورامین تا به حال موجب خیرات و برکات فراوانی بوده که اطمینان داریم دعای خیر مردم این منطقه همیشه بدرقه راه اوست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان تصریح کرد: برای مرتفع شدن مشکلات ورامین همه باید دست به دست هم دهند تا در سایه وحدت و همدلی، شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول