اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ورامین:

گشت امنیت اخلاقی در ورامین فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از فعال شدن گشت امنیت اخلاقی در این شهرستان در حوزه‌های سلبی و ایجابی خبر داد.

گشت امنیت اخلاقی در ورامین فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تجمع سرگروه‌های طرح تذکر لسانی ساعتی پیش در دفتر امام جمعه ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، فتح‌الله فرجی فرمانده بسیج اصناف شهرستان و جمعی از سرگروه‌های طرح تذکر لسانی صورت پذیرفت.

مسعود صامتی با تقدیر از طرح مذکور افزود: تفاوت میان نظام اسلامی و نظام طاغوتی همین است که در نظام اسلامی از سرمایه‌های اجتماعی و مردمی برای حل بسیاری از مشکلات استفاده می‌شود ولی در نظام طاغوتی این مشکلات با جبر و زور حل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین جامعه را به سه دسته سیاه، سفید و خاکستری تقسیم کرد و افزود: دسته سیاه برخی افراد هستند که انحرافات فکری عمیق دارند و عنادورزی می‌کنند، دسته سفید هم شامل آن دسته افراد است که هنجارگرا می‌باشند و اصول را رعایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اما آن دسته خاکستری، افرادی هستند که برخی به سوی دسته سیاه تمایل دارند و برخی به سوی دسته سفید، اما هیچ کدام از این‌ها نیستند، نه سیاه هستند و نه سفید، جامعه هدف طرح تذکر لسانی همین دسته خاکستری است، باید با صبر و تحمل به این افراد تذکر داد، نکته همین است، تذکر دهید و عبور کنید.

صامتی از حمایت نیروی انتظامی خبر داد و عنوان کرد: سعی می‌کنیم گشت امنیت اخلاقی را در حوزه‌های سلبی و ایجابی فعال کنیم، در بحث اصناف هم مشکلی نداریم، لیستی از مغازه‌های هنجارشکن تهیه کنید، به بنده برسانید تا بگویم پیگیری کنند تا پشتوانه عمل خوبی برای طرح تذکر لسانی در بحث اصناف باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: در بحث آلودگی صوتی همکاران من خودروهای فراوانی را توقیف می‌کردند اما از آنجایی که خودروهای دیگر از توقیف آنها با خبر نمی‌شدند هم‌چنان آلودگی صوتی در خیابان‌های شهر وجود داشت، در یک مرحله تصمیم گرفتیم یک خودروی توقیفی را با نصب یک بنر در مقابل دید دیگران قرار دهیم تا آگاه شوند، همین امر سبب شد هم آلودگی صوتی در خیابان‌های شهر کمتر شود و هم تعداد توقیف خودروهای متخلف کاهش یابد.

صامتی در پایان یادآور شد: در بحث حجاب هم همین طور است سعی کنید اثر روانی اقدامتان را به حداکثر برسانید تا بازخورد آن به حداقل برسد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول