اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

امام راحل با نامگذاری روز قدس هیبت استکبار را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه پارس‌آباد گفت: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس هیبت پوشالی استکبار جهانی را برای همیشه خنثی کرده و شکست.

امام راحل با نامگذاری روز قدس هیبت استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: این نامگذاری بیش از 33 سال است که تن دشمنان را به لرزه انداخته و سبب شده است تا آنها از روز قدس تصویر نابودی و هلاک شدن خود را داشته باشند.

وی از این روز به عنوان یوم ذلت و به خطر افتادن رژیم جعلی صهیونیسم یاد کرد و افزود: اگر امروز نظام غرب و همدستان منطقه‌ای او در تلاش هستند تا امنیت رژیم صهیونیستی را برقرار سازند به خاطر حکم بی‌نظیر امام است که به صراحت اعلام کردند «رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود».

علوی تصریح کرد: امروز تمام فشارها و هجمه‌ها علیه امت اسلامی در سوریه و برخی از کشورهای منطقه به دلیل ضرورت شکستن خط مقاومت در منطقه است چرا که احساس می‌کنند اگر مقابل رژیم قانونی سوریه قرار نگیرند یک اتحاد واقعی علیه استکبار جهانی به وجود می‌آید.

این مسئول در ادامه خطبه‌های نماز خاطر نشان کرد: کشتاری که امروز استکبار جهانی در بسیاری از کشورها انجام می‌دهد نشان روشنی از ناتوانی آنها در مقابل حقایقی است که در آینده تومار مستکبران جهان را به هم می‌پیچد.

وی تقوای الهی را توجه کردن به خداوند در تمام سطوح زندگی و خدا را ناظر اعمال دانستن توصیف کرد و ادامه داد: انسان در سایه تقوا می‌تواند نمودی از زندگی حیوانی و شیطانی خود را به دور کند و به جای آن عشق و محبت و رحمت الهی را جایگزین سازد.

به گزارش فارس، امام جمعه پارس‌آباد تقوا را ضامن دوری از گناهان و گرایش به سمت کمالات توصیف کرد و بیان داشت: شب‌های قدر بهترین فرصت است تا انسان بتواند از حقیقت هستی آگاهی یافته و بهترین بهره را در دنیا و آخرت ببرد.

علوی حقیقت لیلة‌القدر را علی‌ابن مؤمنان علی (ع) توصیف کرد و گفت: به دلیل آن که آن حضرت قرآن ناطق است به یقین توجه به این شب‌ها در حقیقت توجه به کرامت و شایستگی‌های بشر است.

وی همچنین سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی را گرامی داشت و افزود: امروز آزادگان ما بهترین سرمایه‌های ارزشی نظام هستند که باید تکریم و تعظیم آنها مورد توجه و خواست عمومی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول