اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل دخالت‌ بیگانگان در سوریه و مسئله میانمار

روز قدس امسال متمایز از سایر سال‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: به دلیل دخالت‌ بیگانگان در سوریه و مسئله میانمار و بیداری اسلامی روز قدس امسال متمایز از سایر سال‌ها برگزار می‌شود.

روز قدس امسال متمایز از سایر سال‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه چهارشنبه در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس در سعدآباد اظهار داشت: با توجه به اهمیّت و حساسیت بیداری اسلامی در منطقه و به منظور زنده نگه‌ داشتن میراث گران‌بهای امام راحل عظیم‌الشّأن و برپایی هر چه باشکوه‌تر تظاهرات ضداستکباری و ضد صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین باید برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمائی و حضور حداکثری مردم در این مراسم برنامه‌ریزی مناسبی صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: زمانی که امام خمینی (ره) در سال‌های نخستین انقلاب، آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که این روز به یک روز جهانی برای کمک به مردم فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شود.

جمالی گفت: بیداری ملت‌های اسلامی و تلاش بیشتر آنها برای کمک به فلسطین و همچنین محاصره اقتصادی مستکبران علیه جمهوری اسلامی ایران، روز قدس امسال را با سال‌های دیگر متمایز کرده است.

وی ادامه داد: روز قدس با توجه به بیداری اسلامی، آشوب بیگانگان در سوریه و کشتار مسلمانان میانمار متمایز از دیگر سال‌هاست و به یک روز جهانی برای بیداری ملت‌ها تبدیل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: با همکاری هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌های متنوع قرآنی در راستای حضور جوانان و نوجوانان در سطح مساجد این بخش برگزار می‌شود.

جمالی یادآور شد: در طول ماه رمضان برنامه‌های متنوعی از جمله محافل انس با قرآن کریم، تفسیر، سخنرانی و ضیافت نور در سعدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: اقامه نمازهای جماعت، ختم یک جزء قرآن کریم در شب‌های ماه مبارک رمضان، برپایی محافل انس با قرآن و اجرای طرح تلاوت نور از جمله برنامه‌هایی است که در سراسر مساجد و حسینیه‌های سعدآباد در حال برگزاری است.

جمالی بیان داشت: نمایندگی تبلیغات اسلامی سعدآباد به‌منظور بهره‌برداری عموم مردم از مسائل شرعی به شکل حضوری و تلفنی پاسخگوی پرسش‌های مردم در ماه رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد اظهار داشت: به طور معمول در روزهای ماه رمضان، سئوالات مردم از این مرکز افزایش می‌یابد که شماره تلفن 4624322 در ساعات اداری پاسخگوی پرسش‌های دینی مردم توسط مبلغان است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول