اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف کهنوج خبر داد

جذب 100 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در کهنوج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج گفت: در طرح تربیت حافظان قرآن برای ماه مبارک رمضان در این شهرستان تاکنون حدود 100 نفر در سنین مختلف جذب شده‌اند.

جذب 100 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در کهنوج

مهدی سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: با وجود اینکه اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان 19 فروردین ماه سال گذشته افتتاح شده، اما با ابراز تأسف هنوز ساختمان آن آماده نشده است.

وی افزود: در این زمینه با مسئولان مربوطه مذاکراتی شده، اما آنان فقط زمین محل احداث اداره را به ما نشان داده‌اند.

سالاری با اشاره به اینکه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهنوج مبلغ 30 میلیون تومان برای اداره اوقاف این شهرستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 20 میلیون تومان آن برای تجهیزات اداری و 10 میلیون تومان برای فعالیت‌های این اداره در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: طی این مدت برای 30 پروژه تشکیل پرونده و به مرکز استان برای جذب بودجه ارسال شده است.

سالاری با بیان اینکه 40 پروژه مسجد نیز در دست اقدام است، عنوان کرد: حدود 40 درصد ساختمان جدید مقبره امامزاده ابوالقاسم «زیارت بچه» در سرخ‌قلعه ساخته شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج به طرح‌های انجام شده مانند نشاط معنوی و ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی مانند طرح تربیت حافظان قرآن برای ماه مبارک رمضان پیاده کرده‌ایم.

سالاری خاطر نشان کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های کهنوج، منوجان، بخش نودژ و زیارت بچه آغاز شده است.

وی مرحله اول آن را تا پایان سال جاری دانست و اذعان داشت: تاکنون حدود 100 نفر در سنین مختلف در این طرح جذب شده‌اند.

سالاری در مورد برگزاری مراسم مشترک محفل انس با قرآن با سپاه بیان داشت: مراسم مشترک محفل انس با قرآن با سپاه پاسداران با حضور قاریان ممتاز استانی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این محفل نورانی اقشار مختلف مردم و مسئولان اداره‌ها و نهادها و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

سالاری تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد عطر دل‌انگیز کلام وحی در میان جوانان و نوجوانان برای فراگیری قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول