اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام سوگواری مولی‌الموحدین:

محفل انس با قرآن کریم با حضوری قاری بین‌المللی در میناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام سوگواری مولی‌الموحدین امام علی (ع) محفل انس با قرآن با حضور محمد مشمول قاری بین‌المللی قرآن در گورزانگ میناب برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم با حضوری قاری بین‌المللی در میناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مدیرمسئول کانون فرهنگی تبلیغی سیدالشهدا گورزانگ ظهر امروز در حاشیه این آیین، برپایی محافل قرآنی را حرکتی مفید و مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: قرآن کریم محور وحدت و انسجام مردم از اقشار مختلف است.

مهرداد ذاکری با بیان این که قرآن کریم پشتوانه‌ای محکم در زندگی بشر است، افزود: رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) درباره فراگیری و عمل به دستورات آن سفارش فراوان کرده است.

وی هدف از برپایی این محفل را تبادل نظر درباره گسترش علوم قرآنی در مناطق روستایی و رشد و تعالی فعالان قرآنی با بهره‌گیری از اساتید موفق کشوری و بین‌المللی عنوان کرد و افزود: در حاشیه این محفل، جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به ادامه قرائت قرآن به صورت حرفه‌ای از رهنمودهای این اساتید استفاده می‌کنند.

ذاکری اظهار داشت: شهرستان میناب از ظرفیت‌های خوب و مناسب قرآنی برخوردار است که صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها می‌توانند با معرفی بیشتر آنان به عنوان الگوهای موفق زمینه تشویق دیگر نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های قرآنی را فراهم کنند.

وی گفت: انس با قرآن و عمل به دستورات آن موجب می‌شود تا انسان را از انحراف و کجروی نجات دهد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سیدالشهداء گورزانگ هم‌چنین از راه‌اندازی دارالقرآن در این روستا خبر داد و بیان داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به یادگیری و حفظ قرآن، استقبال و حمایت خوب مردم منطقه و نیز مطالعات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، این روستا در آینده‌ای نزدیک صاحب دارالقرآن می‌شود.

در این مراسم که با حضور محمد مشمول قاری بین‌المللی و در مسجد سادات گورزانگ برگزار شد قاریان قرآن در فضایی آکنده از عطر معنوی به تلاوت قرآن پرداختند.

روستای گورزانگ با بیش از 4 هزار نفر جمعیت جزو بخش بندزرک و در 10 کیلومتری شهر میناب واقع شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول