اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی و مذهبی امری بسیار ضروری است.

کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام حسن مصلح بعد از ظهر امروز در آیین برپایی جشنواره قرآنی در برازجان اظهار داشت: قرآن به عنوان بزرگترین کتاب در تاریخ بشریت است و باید نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی اهتمام ورزیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های قرآنی و مذهبی امری بسیار ضروری است و باید مسئولان اهتمام لازم را در این راستا داشته باشند.

امام جمعه برازجان یادآور شد: با استفاده بهینه از مساجد و پارک‌ها در زمینه‌های علمی و فرهنگی و آشنا کردن جوانان با فرهنگ دینی و اسلامی، ضمن ایجاد فضایی پرنشاط و معنوی، می‌توان از انحرافات اخلاقی آنان نیز جلوگیری کرد.

شهردار برازجان نیز ابراز داشت: کانون قرآن و عترت برازجان یکی از مراکز فعال در زمینه اشاعه قرآن کریم است به‌طوری که جوانان حاضر در این مجموعه همواره موجبات افتخار و سربلندی برازجان در سطح ملی و بین‌المللی را فراهم کرده‌اند.

کریم حسین‌آبادی در ارتباط با این جشنواره که تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان آن را نوجوانان تشکیل می‌داد اذعان داشت: با استقبال خوبی که از این مسابقات شد، امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور، بار دیگر شاهد برگزاری این آیین در سطح وسیع‌تری باشیم.

سپس سجاد واعظی قاری برجسته ملی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم پیشنهاداتی ارائه کرد.

در پایان به 15 نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده‌ای اهدا و از حاج عبدالرضا برازجانی و حاج مصطفی خسروی؛ دوتن از قاریان و افتخارآفرینان شهر برازجان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول