اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آرامش شهروندان در ماه رمضان

56 دستگاه موتورسیکلت متخلف در یاسوج توقیف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: با هدف آرامش شهروندان در ماه رمضان و به دلیل بر هم زدن این آرامش توسط برخی راکبان، 56 دستگاه موتورسیکلت متخلف در یاسوج توقیف شد.

56 دستگاه موتورسیکلت متخلف در یاسوج توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ علی کاشانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف آرامش شهروندان در ماه مبارک رمضان و پیشگیری از حوادث و تلفات انسانی ناشی از واژگونی و یا برخورد موتورسیکلت با اجسام ثابت و متحرک طرح تشدید برخورد با راکبان این نوع از وسایل نقلیه از اول ماه مبارک رمضان در این حوزه استحفاظی به مورد اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد افزود: در نیمه نخست این ماه مبارک تعداد 56 دستگاه موتورسیکلت متخلف در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد که بیشتر راکبان آن فاقد کلاه ایمنی بودند و با ایجاد صدای ناهنجار برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

این مسئول تصریح کرد: در این مدت همچنین به ده‌ها مسافر تذکر داده شد و تعدادی نیز به دلیل شکستن قداست ماه مبارک رمضان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

کاشانی ادامه داد: هر چه تعامل و مشارکت پلیس و مردم هدفمند و بیشتر باشد به همان میزان ضریب احساس امنیت افزایش و تحرک و جولان مجرمان و قانون‌شکنان کاهش خواهد یافت.

این مسئول یادآور شد: به همین دلیل شایسته است که شهروندان با پلیس همکاری تنگاتنگ داشته و موارد مشکوک را به تلفن 110 در طول شبانه‌روز اعلام کنند. 

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول