اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی رودسر خبر داد

دستگیری سارقان 15 موتورسیکلت در رودسر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودسر از کشف 15 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری چهار نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان 15 موتورسیکلت در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی ترکی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان در تشریح دستگیری سارقان موتورسیکلت اظهار کرد: به دنبال کسب گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی پس از تحقیقات و بررسی‌های خود از صحت این گزارش‌ها اطمینان حاصل کردند و موفق به شناسایی دو فرد به نام‌های فرشاد و امیر شدند و آنها را زیر نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی رودسر، ادامه داد: گروه‌های عملیاتی این دو سارق را حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مشاهده کرده و با رعایت نکات ایمنی آنها را دستگیر کردند.

به گفته وی این دو سارق پس از انتقال به مقر انتظامی به سرقت 15 دستگاه موتورسیکلت در شهرستان‌های لنگرود و رودسر و فروش آنها با قیمت نازل به مال‌خرها اعتراف کردند.

ترکی بیان کرد: مأموران با همکاری این سارقان دو مال‌خر را که اقدام به اوراق کردن موتورسیکلت‌های سرقتی و فروش قطعات آنها می‌کردند، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه چهار متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قانونی شدند، از تمام مالکان موتورسیکلت خواست برای پیشگیری از سرقت، موتورسیکلت خود را به قفل فرمان و دیگر موارد بازدارنده از سرقت مجهز کنند و از رها کردن آنها در خیابان‌های فرعی به ویژه جلوی درب منازل بدون هرگونه حفاظ خودداری کنند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول