اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان:

سارق حرفه‌ای به سرقت 11 موتورسیکلت اعتراف کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به 11 فقره سرقت موتورسیکلت خبر داد.

سارق حرفه‌ای به سرقت 11 موتورسیکلت اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده بعد از ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای تامین امنیت در جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی است و برای تحقق این مهم به همکاری مردم نیازمند هستیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری و فرماندار و سایر مسئولان امنیتی شاهد کاهش نرخ جرم در دشتستان و افزایش امنیت در شهرستان هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارق فراری و اعتراف وی به 11 فقره سرقت خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان دشتستان، یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در این شهرستان دستگیر و به 11 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان دشتستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت بلافاصله اکیپ عملیاتی لازم تشکیل و وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده در نتیجه فردی به نام "م" را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به دام قانون انداخت.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس به 11 فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان دشتستان اعتراف کرد.

محمودزاده گفت: مالباختگان نیز همگی شناسایی و به منظور سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی فراخوانده شدند.

وی یادآور شد: از تمام ظرفیت موجود برای برقراری امنیت پایدار در شهرستان اهتمام داریم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول