اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد

دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در رفسنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: همه اعضای باند سرقت موتورسیکلت در شهرستان رفسنجان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در رفسنجان

سیدمحمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به پایتخت مطلع شدند.

وی بیان داشت: پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به ایست و بازرسی در مسیر‌های احتمالی کرده و هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور رفسنجان انار به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را توقیف کردند.

رضایی خاطر ‌نشان کرد: در این عملیات و بازرسی از خودروی توقیفی بیش از 100 کیلوگرم تریاک که در باک کامیونت جاسازی شده بود کشف و 2 متهم دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

وی همچنین از انهدام باند سرقت موتور‌سیکلت در کشکوئیه خبر داد و گفت: در پی اطلاع از یک فقره سرقت موتور‌سیکلت در کشکوئیه مأموران پاسگاه این شهر با تشکیل اکیپی برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

رضایی افزود: پس از تحقیقات مأموران این پاسگاه 3 نفر مظنون شناخته و پس از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به صورت غافلگیرانه هر 3 متهم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: متهمان پس از بازجویی به سرقت خود اعتراف و یک نفر مال‌خر را معرفی و 3 دستگاه موتور سیکلت دیگر در این راستا کشف که به صاحبانش تحویل داده شدند و متهمان به پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان انتقال داده شدند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری سارقی که با اسلحه اسباب‌بازی اقدام به سرقت از مطب پزشکی کرده بود، تصریح کرد: شخصی به هویت "ح - ن" به پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشته که هنگام خروج از مطبش فردی که سر و صورت خود را بسته بود با یک قبضه اسلحه کمری وی را تهدید‌ که با سر و صدای من که کمک خواستم با یک دستگاه وانت پیکان ‌فرار کرده است.

رضایی‌ عنوان کرد: پلیس آگاهی با شنیدن اظهارات فرد مذکور با شگردهای اطلاعاتی متهم را شناسایی و اسلحه وی را که اسباب‌بازی بود، کشف و برای تشکیل پرونده به آن یگان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان به دستگیری تعداد 38 تبعه افغان غیر‌ مجاز اشاره و خاطر‌نشان کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یگان امداد نیروی انتظامی در پی گشت‌زنی در سطح شهر تعداد 38 افغانی غیر‌ مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در این راستا پرونده تشکیل و افاغنه برای طرد از کشور به اردوگاه اعزام شدند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول