اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

نهضت مطالعه کتاب از مدارس آغاز شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار گفت: نهضت مطالعه کتاب باید از خانواده و مدرسه آغاز شود و کتابخوانی به صورت یک فرهنگ درآید.

نهضت مطالعه کتاب از مدارس آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در انجمن کتابخانه‌های شهرستان بهار اظهار داشت: در شهرستان بهار هشت کتابخانه عمومی وجود دارد که از این تعداد پنج کتابخانه شهری و سه کتابخانه روستایی است.

وی ادامه داد: بیش از 57 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های شهرستان بهار موجود است و بیش از 3 هزار نفر عضو کتابخانه‌ها هستند.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: نهضت مطالعه کتاب باید از خانواده و مدرسه آغاز شود و کتابخوانی به صورت یک فرهنگ درآید که با این مهم به توسعه خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: مطالعه کم در جامعه خطر بزرگی است که باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود و این انجمن باید برنامه عملی داشته باشد و کتب نیز به‌روز باشد.

مدیرکل انجمن کتابخانه‌های استان همدان نیز گفت: 68 کتابخانه در سطح استان وجود دارد و بیش از 53 هزار نفر عضو کتابخانه‌ها هستند.

ارشاد استعدادی ابراز داشت: بیش ‌از 588 هزار و 352 جلد کتاب در کتابخانه‌های استان موجود است و امسال ایستگاه‌های مطالعاتی در پارک‌ها، ترمینا‌ل‌ها و اماکن عمومی ایجاد خواهیم کرد و باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ مطالعه را بالا ببریم.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول